به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج این مطلب را اعلام کرد و افزود: شهرداری تهران همانند سایر شهرداری کلانشهرها و برخی شهرهای دیگر یکی از سهامداران این بانک می باشد و فقط 10 درصد سهام این بانک را در اختیار دارد و با این توضیحات تصور اینکه بانک شهر متعلق به شهرداری تهران می باشد یک باور غلط است.
وی با اشاره به میزان 7 درصدی سهام شهرداری کرج در بانک شهر و با بیان اینکه بانک شهر متعلق به تمام شهرداری های شهرهای کشور است، گفت: طی چند سال گذشته این بانک توانسته بسیاری از نیازهای شهرداری های کشور را رفع کند و فعالیت این بانک محدود به پایتخت یا شهر خاصی نمی باشد.
ترکاشوند در خصوص تعامل مطلوب بانک شهر با شهرداری کرج، عنوان کرد: همکاری شهرداری کرج با بانک شهر و استفاده از تسهیلات این بانک نقش بسزایی در پیشرفت پروژه های عمرانی و فرهنگی مرکز استان البرز داشته است.
شهردار کرج با تاکید بر اینکه هم اکنون بانک شهر، اصلی ترین حامی پروژه های شهری کلانشهرهاست، خاطرنشان کرد: شهرداری کرج به عنوان یکی از سهامداران عمده بانک شهر، بر ارتقاء تعامل و مشارکت با این بانک در راستای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان تاکید دارد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 641491
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.