خیرالله باقی پور روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: ازمجموع این خدمات مددکاری، 152 مورد منجر به آزادی شده که 150 مورد آن با مشارکت مددکاری و 2مورد دیگرنیز اخذ رضایت شاکی بوده است.
وی اضافه کرد: مددکاران ندامتگاه قزلحصار با حضور در محل اسکان مددجویان ضمن ارتباط معنوی با مددجویان موجبات تقویت روحیه ، مشکلات آن ها را بررسی می کنند.
باقی پور بیان کرد: تلاش برای دریافت کمک های مالی ، پیگیری وضعیت قضائی و اقدام برای اخذ رضایت شاکیان از دیگر خدمات واحد مددکاری این ندامتگاه به مددجویان است .
وی خاطرنشان کرد:مددکاران در راه رسیدن به بازسازی شخصیت اجتماعی مددجویان با توانمندسازی و بهره گیری از ظرفیت ها و استعدادها تلاش می کنند.
وی گفت: توجه به رویکرد سازمان زندان ها و اصلاح و تربیت مددجویان از اهداف مهم فعالیت واحدهای مددکاری است.
وی افزود: مددکاران علاوه بر فراهم کردن زمینه اصلاح و تربیت مددجویان، در بخش های دیگری نیز از قبیل پیشگیری از آثار سوء زمان تحمل کیفر ، بازسازی شخصیت مددجویان و کمک به آنان برای پی بردن به واقعیت های زندگی همراه با روحیه صبر و توکل به خدا و امید به آینده ای روشن تلاش می کنند.
باقی پور اظهار داشت : تقویت اعتماد به نفس، فراهم کردن فرصت ها برای مسئولیت پذیری مددجویان و کمک به بازگشت سالم آنان به زندگی اجتماعی از دیگر محورهای فعالیت مددکاران در زندان است .
ندامتگاه قزلحصار یکی ازچهارزندان مستقر درکرج است .
2098/1535 خبرنگار: مریم صوفی ** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.