به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه فردیس، افزود: ملاک ها و معیارهای حضرت امام راحل و رهبری در طی چند سال در اختیار مردم ایران قرار گرفته است، این چند سال اخیر سلسله مباحثی را مطرح کردند که در موضوع انتخابات ریاست جمهوری باید کلید واژه و نصب العین و با اهمیت باشد.
وی تصریح کرد: اگر مردم خود را تابع مقام معظم رهبری می بینند و فکر، تیزبینی و هوشمندی ایشان را بیشتر از خود می دانند، باید به این ملاک ها توجه کنند خود را تابع ولایت بدانند و به این معیارها اهتمام بیشتری داشته باشند.
وی اظهار داشت: رهبری در طول این چند سال مسئله اقتصاد را به عنوان یک مسئله مهم طرح کرده و چون دشمنان نقطه ضعف ملت ایران را در اقتصاد می بینند و در بحث نظامی نمی توانند بر کشور ایران غلبه کنند و در موضوع فرهنگی این ملت یک ملت اصیل و ریشه دار است و خیلی زود نمی توان اعتقادات و ارزش های دینی مردم ایران را از بین ببرند.
وی افزود: رهبری به این مسئله تاکید دارند که با کار و تلاش بیشتر، مشکلات کشور حل خواهد شد که البته این کار مستلزم روحیه جهادی و انقلاب باید شکل بگیرد.
ایمانی اظهار داشت: اگر به ابعاد اقتصادمقاومتی توجه می شد امروز مردم بهبود شرایط زندگی را حس می کردند، در بخش های اقتصاد مقاومتی کار شده است ولی دربعضی از زمینه ها کار انجام نشده است.
امام جمعه فردیس گفت: طبق فرمایشات رهبری که فرمودند در بحث اقتصاد مقاومتی دولت باید نگاهش به داشته های داخل کشور باشد، دولت باید به جوانان اعتماد کرده و کار را به بخش خصوصی واگذار کند.
ایمانی گفت: گروهی که برای چهار سال سکاندار کار اجرایی کشور خواهد شد، پول و بودجه این کشور را مدیریت می کند باید مشکلات را برطرف و تعاملات داخلی و خارجی مدیریت و هدایت کنند.
امام جمعه فردیس گفت: کار شورا یک کار عظیم و اساسی است. در انتخابات باید حضور داشته و ملاک ها و معیارها در هر دو حوزه را به آن دقت شود.
ایمانی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات یأس و ناامیدی دشمنان را به همراه دارد، گفت: مردم انقلابی و با روحیه جهادی و بصیرت ایران اسلامی، با انتخاب اصلح خود، بار دیگر در مقابل رجز خوانی ها و نقشه های و تهدیدها دشمنان اسلام خواهند ایستاد و هیچ امتیازی به دشمنان نخواهند داد.
ایمانی در بخش دیگر سخنان خود به سربازان گمنام امام زمان(عج) اشاره کرد،اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات به عنوان چشم تیزبین نظام هستند و بخش اعظم امنیت مرزها و در داخل کشور مدیون فداکاری این عزیزان است.
ایمانی در خصوص شورای شهر فردیس افزود: ما نه با کسی عقد اخوتی بسته ایم و نه با کسی دشمنی داریم در رابطه با شوراها نه از شخص خاصی حمایت کردیم و نه لیستی دادیم و نه قرار است که لیستی بدهیم کسی منتظر لیستی از طرف نماز جمعه و امام جمعه نباشد.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.