به گزارش ایرنا،حمید احدی روز دوشنبه در نشست فرهنگ ایثار و شهادت که در محل فرمانداری این شهرستان برگزارشد، با اشاره به نامگذاری سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) به عنوان روز جانباز افزود: جانبازان با تحمل سختی‌های دنیایی در مسیر حضرت ابوالفضل العباس (ع) حرکت کردند در نتیجه حرکت آنان در مسیر حق نازل و کشور از هشت سال دفاع مقدس سربلند و پیروز بیرون آمد.
وی افزود: رسیدگی به مشکلات جانبازان و احترام و توجه ویژه به این قشر زحمت‌کش نظام و انقلاب، بهترین راه بزرگداشت مقام ایثارگران است.
وی صبر و پایداری جانبازان را عامل بالا رفتن شأن و مقام آنان درنزد خداوند خواند و گفت: مقام و جایگاه جانبازان غیر قابل توصیف است.
احدی اظهار داشت: در 11 اردیبهشت ماه به مناسبت تقارن روز کار و کارگر و روز جانباز از کارگران جانباز شهرستان تجلیل و قدردانی خواهد شد.
مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردیس نیز در این نشست روز جانباز را فرصتی برای تجدیدپیمان با این سرمایه‌های ارزشمند نظام و انقلاب دانست و گفت: هدف ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران، همواره عزتمداری و منزلت در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به جامعه ایثارگری است.
نصرالدین فریدونی افزود: مراسمی به مناسبت روز جانباز به همت شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فردیس 500 نفر از جانبازان در مشکین دشت تجلیل می شوند.
وی گفت: رسیدگی به امور و مشکلات درمانی، عقد قرارداد با بیمه ایران با مراکز درمانی شهرستان، ارائه خدمات مسکن از طریق اعطای وام از جمله برنامه های امسال این اداره برای خانواده های شهداء و جانبازان است.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.