سید اسماعیل موحدیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: یکی از اولویت های آبفای مشکین دشت در سال جدید اصلاح انشعاب و شبکه آبرسانی است.
وی اصلاح شبکه آب را منوط به تامین بودجه کافی دانست، اظهار داشت: سال گذشته بیش از 1700 متر اصلاح شبکه در مشکین دشت انجام شد.
وی گفت: اصلاح شبکه مسیر بلوار نجف زاده و مدرس در مشکین دشت در دستور کار آبفا قرار گرفته به مرور زمان و طبق اولویت بندی انجام می شود.
موحدیان افزود: شهرداری مشکین دشت با در اختیار قرار دادن زمین برای حفر یک حلقه چاه جدید موافقت کرده است و عملیات احداث این چاه آغاز خواهد شد.
مدیرآبفای مشکین دشت گفت: تجهیز و راه اندازی چاه آب شرب در شهرک بعثت در حال انجام است و آب چاه به مخزن برای تامین آب شرب ساکنان شهرک بعثت منتقل می شود.
موحدیان افزود: برای مواقع اضطراری تله متری یا کنترل از راه دور بر روی بعضی از چاه ها و مخزن نصب شده است در صورت قطع برق،خرابی ، سرقت و آتش سوزی اطلاع رسانی می کند و با کنترل از راه دور چاه خاموش یا روشن می شود.
وی یکی از مزایای نصب تله متری بر روی تعدادی از چاهها اظهار داشت: در مکانهایی که بار ترافیکی و بعد مسافت و دسترسی سریع امکان پذیر نیست نصب شده است.
مدیرآبفای مشکین دشت فردیس گفت: 9 حلقه چاه و یک مخزن 10 هزار متری آب شرب حدود 11 هزار مشترک را تامین می کند.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.