به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،"الهه ابوالحسنی" در گردهمایی سمن ها در یکی از سازمان مردم نهاد برگزار شد، با اشاره به اینکه این گردهمایی ها به صورت دوره ای و مستمر برگزار می شود، افزود: هر بار یکی از سمن ها میزبان این گردهمایی خواهد بود.
وی ادامه داد: استان البرز دارای ظرفیت های فراوانی است و نباید همواره در جلسات و برنامه ها از نقاط ضعف صحبت کرد چراکه می توان با بها دادن به ارزش ها، کمبودها را از بین برد.
ابوالحسنی با اشاره به اینکه مهاجرت ها نیز می توانند برای البرز فرصت محسوب شوند گفت: از این طریق می توان ظرفیت های بسیاری را احصا کرده و از آنها به نفع توسعه و رونق استان بهره برد.
وی افزود: در حوزه ورزش و جوانان با ساماندهی سمن ها اقدامات قابل توجهی صورت گرفته از این رو درصدد تحقق چنین امری در خصوص سمن های فعال در حوزه زنان و خانواده هستیم.
مشاور استاندار با اشاره به اینکه زنان زمانی به موفقیت می رسند که توانمندی های خود را باور کنند اضافه کرد: بر این اساس یکی از ماموریت های سمن های فعال در حوزه بانوان ایجاد خود باوری و اعتماد به نفس در زنان جامعه است.
وی گفت: سمن ها نمی توانند دولتی باشند چراکه برای آنها محدودیت ایجاد شده و امکان اقدامات آزادانه و ایجاد انگیزه برای پیشبرد اهداف کمتر خواهد شد.
ابوالحسنی با اشاره به اینکه ساماندهی و ارتقا فعالیت سمن ها در دستور کار است افزود: با گردهمایی سازمان های مردم نهاد فعالان می توانند تجارب خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.
وی با بیان اینکه در گردهمایی سمن ها چند هدف در دستور برنامه ها قرار دارد خاطرنشان کرد: این اهداف به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تعریف شده است.
مشاور استاندار البرز گفت: ساماندهی سمن ها، افزایش تعداد سمن های فعال و ارتقا کیفی سمن ها در این نشست ها مورد بررسی قرار گرفته و به دنبال راهکارهایی برای تحقق اهداف هستیم.

 

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622769
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.