به گزارش خبر انلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،«سیدحمیدطهائی» ظهر سه شنبه در جلسه ساماندهی امور جوانان که در سالن شهدای دولت برگزار شد،با اعلام این خبر گفت: موضوع باغ سیب کرج و انتقال زندانها دو مسئله اصلی و جدی استان بود که سالها نسبت به آنها صحبت می شد و در این دولت به نتیجه قطعی رسید.

وی با اشاره به مکاتباتی که توسط استانداری و ورود جدی شخص استاندار به این دو مطالبه مردمی داشت،افزود: تصمیم گیری درباره این دو موضوع از دستاوردهای سفر رییس جمهوری به استان البرز بود که پیش تر بسترهای پیگیری آن ایجاد شده بود.

طهائی با اشاره به حفظ و احیا باغ سیب کرج بعنوان یکی از دستاوردهای مهم این سفر گفت: ثبت ملی باغ سیب و احیا فضای سبز این مجموعه با نگاه ویژه دولت به نتیجه رسید.

استاندار البرز همچنین با اشاره به پیگیری ها برای انتقال زندانها از مرکز استان به خارج از شهر نیز بیان کرد: در سفر رییس جمهوری نسبت به این مهم تصمیم گیری و مقرر شد تا زندانها به خارج از شهر منتقل شود.

استاندار البرز همچنین با بیان اینکه 70 درصد اعتبارات این سفر نیز تخصیص پیدا کرده است افزود: جذب مابقی اعتبارات نیز بر عهده دستگاه هاست و انتظار می رود اهتمام ویژه ای در این زمینه صورت گیرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621718
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.