به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، علی ترکاشوند این مطلب را عنوان کرد و گفت: احداث چندین تقاطع غیر همسطح در کلانشهر کرج و سرمایه گذاری میلیارد تومانی در این زمینه طی چهار سال گذشته نشانگر عزم و اراده مدیریت شهری این کلانشهر برای مهار ترافیک و افزایش رفاه شهروندان دانست.
شهردار کرج اظهار داشت: ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری برای وصول مطالبات مردم از اصلی ترین اهداف مدیریت شهری کرج بشمار می آید که مقرر شده است با عزم مدیران شهری این کلانشهر و با جدیت هر چه تمام تا پایان دوره چهارم شوراها اکثریت طرح های در حال اجرا به بهره برداری برسند.
ترکاشوند خاطر نشان کرد: در مدت زمان مذکور با همکاری و تعامل مطلوب شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج پروژه‌های مختلفی که از سالهای پیش عملیات احداث آن‌ها ناتمام مانده بود افتتاح شد تا شهروندان به‌ راحتی در سطح شهر تردد داشته باشند و از بار ترافیکی معابر کاسته شود.
این مسئول گفت: تقاطعات، نقش مؤثری را در حل مشکلات ترافیکی، کاهش آلودگی محیط زیست، افزایش سرعت، کاهش زمان سفر و همچنین کاهش مصرف سوخت خودروها دارند که اگر مطابق اصول و ضوابط فنی ساخته شوند و تمامی نکات علمی و ایمنی در بهره برداری از آنها رعایت گردد، راهکاری کارآمد و مطلوب برای ارتقاء آبادانی شهر و افزایش رفاه شهروندان به حساب می آید.
وی در پایان سخنان خود یادآور شد: تا به امروز احداث تقاطعات در شهر کرج، براساس طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر اجرایی شده است و طرح های عمرانی طبق آن انجام می شود؛ همچنین این مجموعه به دلیل نقش و مسئولیتی که در ساماندهی شهر بر عهده دارد، اقدامات متعددی را جهت ایجاد زیرساختهای کارآمد و پاسخگو به نیازهای ترافیکی معابر به انجام رسانده که از ویژگی های مهم این اقدامات، لحاظ کردن مقوله "مهندسی ترافیک" است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 619495
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.