به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،روح الله کیان گفت: دوره چهارم فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور علی رغم مسائل و مشکلات پیش روی شوراها مطلوب بوده و این نهاد مردمی به صورت تدریجی نهادینه شده و سیر تکاملی را خود را طی کرده و می کند.
وی با بیان اینکه رویکرد اصلی شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج باید خدمت رسانی به شهروندان باشد، افزود: باید صادقانه به مردم خدمت نماییم و برای افزایش رضایتمندی آنان با تمام توان تلاش کنیم زیرا شورا و شهرداری در خط مقدم خدمتگذاری به مردم و شهروندان قرار دارند.
وی با تاکید بر اجرای دقیق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ادامه داد: تاکید شورای اسلامی شهر کرج بر اجرای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به ویژه در محورهای کارآفرینی، صرفه‌جویی و مدیریت هرچه بهتر منابع و مصارف در شهرداری است.
کیان، توجه به مدیریت هماهنگ توسعه شهری را یکی از دغدغه‌های همیشگی اعضای شورای اسلامی شهر کرج برشمرد و افزود: داشتن نگاه جامع به شهر، باعث جلوگیری از تفرق سازمان‌ها و نهادها در برنامه‌ریزی ها، صرفه‌جویی در منابع و کاهش هزینه‌ها، افزایش کیفیت کارها و سرعت بخشی به انجام اقدامات می شود؛ در نتیجه دستیابی به نظام مشارکتی برای تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و اجرای برنامه‌های توسعه شهری را محقق می کند.
وی اظهار امیدواری کرد: در راستای تأکیدات و منویات مقام معظم رهبری در سالی که مزین به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است، بتوانیم گام‌های مؤثری در برقرارسازی عدالت اجتماعی، گسترش و آبادانی شهر برداشته و خدمتگزاران شایسته‌ای برای شهروندان باشیم.
کیان اظهار داشت: فلسفه شوراها واگذاری امور به مردم است و مردم بایستی در سرنوشت خود سهیم شوند و خود را نسبت به حل مشکلات و سازماندهی امور جامعه بیشترمسئول بدانند.
عضو شورای اسلامی شهر کرج در پایان تصریح کرد: وظیفه و دغدغه ی شوراها صیانت از این جایگاه است که بر اساس آموزه های دینی پایه گذاری شده و این صیانت دارای ابعاد گوناگونی است و در رفتار، عملکرد و گفتار ما در دوران مسئولیتی که به ما محول شده است بایستی بیشتر نمایان باشد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618761
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.