مسعود کریمی روز یکشنبه در گردهمایی ترویجی کارشناسان مروج مسئول پهنه استان البرز که در سازمان جهاد کشاورزی استان با حضور معاونین سازمان، مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها، روسای مراکز جهاد کشاورزی، کارشناسان مروج مسئول پهنه ها و مددکاران ترویجی برگزار شد، اجرای این طرح را در جهت ارایه خدمات بهینه به بهره برداران بخش کشاورزی به صورت مستقیم و هم چنین ارائه آخرین یافته های ترویجی دانست.
وی افزود: در این خصوص برای هر کارشناس پهنه، محدوده مشخصی از عرصه های کشاورزی در نظر گرفته شده و کارشناس موظف است در ابتدا ضمن آمارگیری دقیق از مختصات کشاورزی محدوده خود ، نسبت به ارایه آخرین یافته های تحقیقاتی در سطح مزرعه اقدام کند.
وی اظهار داشت: همچنین در سال جدید که به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال لقب گرفته کارشناسان پهنه مکلف شدند نسبت به شناسایی مشاغل قابل توسعه در پهنه اقدام کنند.
کریمی اضافه کرد: با تشکیل کمیته های علمی در سطح هر شهرستان مسایل و مشکلات تولید بخش کشاورزی با همکاری متخصصین موسسات تحقیقاتی مستقر چاره اندیشی خواهد شد.
در ابتدای جلسه مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی ضمن تبریک سال نو و ایام خجسته ماه رجب هدف از برگزاری جلسه را بیان گزارشی از اقدامات انجام شده طی سال گذشته و هماهنگی جهت انجام اقدامات در سال جاری عنوان کرد که طی آن گزارشی از اهم اقدامات در قالب نظام نوین ترویج در استان البرز ارائه شد.
همچنین در این نشست علاوه بر تبیین اهداف طرح از لباس فرم مروجین پهنه نیز رونمایی شد.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.