به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سومین کارگاه آموزشی نحوه مناسب سازی فضا برای تردد معلولان در راستای تسهیل تردد این افراد با حضور قائم مقام شهردار کرج، اعضای شورای اسلامی کرج، آقا محمدی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری کرج، علیرضا کمالیزاده معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج و بیات نژاد مدیر کل بهزیستی استان البرز و دیگر مسئولین ذیربط در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزارشد.

مصطفی رضا حسینی با تاکید بر اینکه معلولین نیز حق دارند، همانند سایر افراد جامعه از تسهیلات شهری بهره مند شوند، در شهر کرج نیز، با توجه به کثرت جانبازان و معلولان که ناشی از جنگ تحمیلی می باشند کاملاً ضروری می باشد مدیران شهری در برنامه ریزی حمل و نقل وبا مشارکت و دریافت ایده های نو گام های بلندی در راستای مناسب سازی و افزایش رفاه شهری شهروندان معلول بردارند.
مصطفی رضا حسینی اجرای طرح‌های مناسب سازی برای تسهیل تردد افراد کم توان و ناتوانان در شهر را وظیفه‌ مدیران و مسئولان شهری دانست و گفت: اجرای این طرح ها از حقوق به حق این شهروندان می باشد.

بهروز آقا محمدی، معاون برنامه و توسعه شهری کرج در این جلسه بیان کرد: یکی از شاخصه های توسعه نیروی انسانی ایجاد فضا و زمینه مناسب در جامعه برای افراد سالمند و کم توان می باشد.

وی همچنین جلوگیری از تعرضات معابر و ایجاد شیب های مناسب و استاندارد، باجه‌های خدمات‌رسان، وسایل تفریحی وسرویس های بهداشتی و امکانات عمومی و از بین بردن موانع دیگر در پیاده روها و خیابان ها که مانع حرکت آسان و مستقل یک معلول می شود را از جمله اقدامات مدیریت شهری کرج در راستای پیشبرد این طرح دانست.

قائم مقام شهردار در پایان تاکیدکرد: آموزش در کنار فرهنگ سازی یک اولویت جدی و اساسی برای پیشرفت و اجرای موفق طرح‌ها و برنامه‌ها در این زمینه به شمارمی آورد و با همین رویکرد و نظر به نیاز شدید شهر کرج به ایجاد فضاهایی مناسب برای افراد کم توان و ناتوان گام های اساسی برداشته شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617229
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.