ناصر عتباتی‌ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک تخصصی آزمایش در اردبیل اظهار کرد: نخستین شهرک تخصصی آزمایش در 5 کیلومتری جاده اردبیل به خلخال در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع در قالب سایت‌های آموزش و آزمون برای اخذ گواهینامه‌های پایه یک و دو در اردبیل احداث می‌شود.

وی افزود: در فاز نخست راه‌اندازی و ایجاد این مرکز برنامه ما این بوده که مجموعه تپه آزمایش برای آموزش و آزمون ماشین‌های سنگین و رانندگی پایه یک را راه‌اندازی کنیم و در ادامه برای آزمون و آموزش سایر گواهینامه‌ها نیز در این شهرک اقدام کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با قدردانی از حمایتها و مساعدتهای انجمن حمایت از زندانیان در اردبیل تصریح کرد: هدف ما از راه‌اندازی این شهرک که با همت انجمن حمایت از زندانیان احداث خواهد شد، ایجاد درآمد مستمر و پایدار برای حمایت از زندانیان و خانواده‌های نیازمند این افراد است.

عتباتی با بیان اینکه بخشی از افرادی که در زندان‌ها به سر می‌برند متاثر از شرایط اقتصادی، فرهنگی و بیکاری به زندان افتاده‌اند، گفت: با راه‌اندازی این شهرک تلاش می‌کنیم تا برای اشتغالزایی برای مددجویان و خانواده‌های آنها گام برداریم تا افرادی که به دلیل شرایط اقتصادی در زندان به سر می‌برند حداقلهای معیشتی و مالی را برای خانواده‌های آنها تدارک ببینیم.

وی با دعوت از خیرین برای مساعدت در تکمیل این شهرک تخصصی در اردبیل تصریح کرد: انتظار می رود تا علاوه بر خیرین، مدیران و مسئولان اجرایی و اداری استان نیز برای تکمیل و راه‌اندازی این مجموعه نهایت همکاری و کمک را داشته باشند تا بتوانیم با بهره‌برداری از این مجموعه با اهداف مورد نظر در این حوزه دست یابیم.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615056
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.