به گزارش ایرنا، فرح ناز رافع مشاور رئیس جمعیت هلال احمر کشور در امور زنان و خانواده در این آیین گفت: وجدان بیدار بالاترین عمل برای رسیدن به حس رضایتمندی درفرد است و الگو قراردادن سیره ائمه اطهار(ع ) به ویژه زندگی حضرت علی (ع) و حضرت صدیقه کبری (س ) موجب می شود تا در رفتار و گفتار خود صادقانه عمل کنیم.
وی اضافه کرد: دردامن حضرت زهرا (س) فرزندی همچون امام حسین(ع) پرورش یافته که مظهر آزادگی در2 جهان است و زنان با پیروی از وصایای ائمه (ع ) بویژه این بانوی بزرگوار می توانند فرزندان شایسته ای تربیت کنند.
وی خدمت در جمعیت هلال احمر را ارزشمند دانست و افزود: کسانی که در این نهاد خدمت رسان و مشغول فعالیت هستند بدانند که کار دراین مجموعه با دیگر دستگاه ها متفاوت است .
وی گفت: پرسنل جمعیت هلال احمر در بسیاری از حوادث از قبیل سیل، زلزله و آسیب های اجتماعی که دل ها را به لرزه در می آورد برای یاری رسانی به آسیب دیدگان و حمایت آنان خود را مسئول می دانند.
وی همچنین با اشاره به شعار جهانی هفته بهداشت 'بیا با هم گفت و گو کنیم' گفت: این شعار به کاهش فاصله های ایجاد شده در جامعه و خانواده ها اشاره دارد و تنها چیزی که می تواند دیگران را از افسردگی رهایی بخشد حس رضایتمندی فرد از خود است و این حس جز با انجام درست و صحیح مسئولیت ها و کم کردن فاصله ها تحقق نمی پذیرد.
وی افزود: زنان مدیران اصلی جامعه هستند و از دامن زن مرد به معراج می رسد، زن و مرد هر 2 مکمل هم بوده و وجود مدیران ارزشمند در جامعه نشان از جایگاه و نقش زنان در تربیت فرزندان دارد.
وی با تاکید بر ضرورت آموزش زنان بویژه زنان کارمند گفت: با افزایش دوره های آموزشی برای افزایش مهارت های زندگی و ارتقاء سطح توانمندی کارکنان می توانیم در عمل به شعار اقتصاد مقاومتی موفق باشیم.
مشاور رئیس جمعیت هلال احمر در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه باید قدر لحظات را باید دانست افزود: در همه زمینه ها نیت خالصانه را سرلوحه کار قرار دهیم تا رضایتمندی خداوند حاصل شود که بتوانیم از آثار و برکات نیت خالصانه در زندگی برخوردار شویم.
2098/ 6155 خبرنگار:مریم صوفی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.