به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ شهردار اردبیل گفت: پویش مردمی دوستداران طبیعت که همزمان با روز طبیعت فعالیت گسترده‌ای را در حوزه فرهنگسازی و اهمیت دادن به محیط زیست آغاز کرده، باید به گستردگی فعالیت‌ها و نگاه فرهنگی مؤثرتر کمک کند.

حمید لطف اللهیان اظهار کرد: ما همچون سال‌های گذشته و با هدف جلوگیری از وارد آمدن خسارت‌های زیست‌محیطی در روزهای گذشته و همزمان با روز طبیعت نسبت به جمع‌آوری ماهی‌های قرمز و سبزه‌های نوروزی در ایستگاه‌های چهار ورودی شهر کردیم تا زمینه برای پاکسازی فضای عمومی فراهم آید.

وی به حرکت خوب و پسندیده مردم در همکاری و همراهی با مجموعه شهرداری اشاره کرد و گفت: با هدف حفظ محیط زیست، هموطنان از رهاسازی ماهی‌های قرمز و سبزه‌های عید در رودخانه‌ها جلوگیری کردند و در راستای فرهنگسازی و آشنایی با اهمیت حفظ محیط زیست و طبیعت سالم همسو با اهداف تعیین شده حرکت‌های خوبی را شاهد بودیم.

شهردار اردبیل گفت: ‌تا زمانی که مردم در صحنه نباشند و خودشان به پاکسازی و زیباسازی طبیعت کمک نکنند، قطعاً برخی مشکلات و نارسایی‌ها همچنان آزاردهنده است که امیدواریم در سال‌ جدید نیز با همراهی مردم در بخش‌های مختلف، حرکت‌های خوب و سازنده‌ای را شاهد باشیم.

لطف‌اللهیان از بازگشایی مسیرهای جدید دسترسی به مجموعه شورابیل با تکیه بر پروژه‌های زیربنایی خبر داد و افزود: بازگشایی این مسیرها توسعه مجموعه شورابیل را هموارتر کرده و زمینه عمران و آبادانی شهر اردبیل را فراهم می‌آورد.

وی بیان کرد: به دنبال اجرای موفقیت‌آمیز ورودی جدید شورابیل از سمت ضلع جنوبی و شهرک کوثر، ما این بار عملیات اجرایی ورودی جدید دیگری را از سمت ضلع شرقی این دریاچه و مشرف به موزه در حال ساخت دفاع مقدس آغاز کردیم.

لطف اللهیان از ادامه آسفالت‌ریزی معابر، کوچه‌ها و خیابان‌ها خبر داد و اضافه کرد: بهترین زمان برای انجام فعالیت آسفالت‌ریزی از اوایل خرداد تا اوایل آبان ماه است که با توجه به شرایط جوی اردبیل، ما منتظر مساعد شدن شرایط جوی و ادامه کار آسفالت‌ریزی هستیم.

شهردار اردبیل ادامه داد: ‌وضعیت جوی بارانی و نامناسب سبب می‌شود تا عمر آسفالت به شدت کاهش پیدا کرده و زمینه و بستر کار با کیفیت از بین برود که قطعاً با حوصله بیشتر مردم سعی می‌کنیم تا بسیار از معایب از بین برود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610354
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.