به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، «سیدحمید طهائی» صبح یکشنبه در حاشیه افتتاح مرکز تولید و توسعه رادیوداروهای سیکلوترون واقع در سازمان انرژی اتمی واقع در استان البرز،ضمن تبریک این روز به دانشمندان هسته ای کشور اظهار داشت: هر موفقیتی که در جمهوری اسلامی بدست آوردیم مدیون راهنمایی های مقام معظم رهبری هستیم.

وی با اشاره به دستاوردهای برجام و گشایش عرصه برای توسعه فناوری های نوین گفت: جهادگران عرصه دیپلماسی با مذاکرات مبتنی بر استدلال و منطق توانستند پرونده سیزده سالهٔ هسته‌ای ایران در شورای امنیت را بسته و برنامهٔ صلح آمیز هسته‌ای ایران با اثبات حقوق به حق جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی تداوم پیدا کند؛ قطع به یقین یکی از دستاوردهای این مذاکرات نیز باز شدن عرصه برای بهره مندی از فناوری های روز جهان بود.

وی تصریح کرد: امروز با دستیابی به آخرین فناوری ها و دانش روز گسترده تر از پیش و بصورت صلح آمیز از این ظرفیت استفاده می کنیم تا به خودکفایی داخلی برسیم.

نماینده عالی دولت در استان این روز را به ریاست محترم جمهوری، دکتر ظریف و تیم سیاست خارجی ایشان و همچنین تمامی تلاشگران در جبهه و سنگر فناوری هسته ای تبریک گفت و این روز را ارج نهاد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610307
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.