به گزارش ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین قادر محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه چهارباغ گفت: این قدرت در اختیار تعداد کمی از کشورهای جهان است و کسب این فناوری موجب جهش علمی در همه زمینه ‏های علمی و صنعتی در کشورمان شده است.
وی تصریح کرد: بی ‏تردید 20 فروردین، یادآور روز ملی فناوری هسته‏ای و اعلام بومی شدن دانش هسته‏ای در ایران اسلامی و مجهز شدن سرزمین ایران به انرژی صلح آمیز هسته‏ای تحقق شعار ما می ‏توانیم، است
محمدی درادامه با اشاره به دشمنی های آمریکا با ملت ایران، افزود: توطئه ‏های آمریکا علیه ایران تا آنجا ادامه یافت که در 20 فروردین 1359 دولت‏مردان این کشور رابطه سیاسی خود را با ایران قطع و دست به توطئه ‏های نافرجامی علیه انقلاب اسلامی ازجمله حمله نظامی طبس، کودتای پادگان شهید نوژه، جنگ تحمیلی و تحریم اقتصادی زدند.
وی تصریح کرد: آمریکا با توجه به نفوذ خود در رسانه‏های جهانی، همیشه ایران را متهم کرده که در فکر ساخت سلاح‏های کشتارجمعی است، اما همگان می ‏دانند آمریکایی ‏ها بوده‏ اند که دشمنان ایران را به این‏گونه سلاح‏ها تجهیز و آنان را در به‏ کار بردن آن علیه ایران ترغیب کرده اند.
امام جمعه چهارباغ با تبریک ولادت حضرت علی (ع) وامام جواد وفرارسیدن ایام البیض (اعتکاف) گفت: ازجمله فضیلت های ماه رجب آن است که ایام‏ البیض در آن واقع شده یعنی روز سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم و اعتکاف برای خدا و روزه‏داری، در آموزه‏ های دینی بر آن تأکید و سفارش شده است و نیز ولادت حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) در روز سیزدهم همین ماه واقع شده است.
وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان نوروزی خود به مسؤولان کشور تذکر دادند که به جوانان میدان کار و فعالیت بدهند و کارهای کشور را با ایجاد زمینه‏ی اشتغال بر دوش جوانان قرار دهند و از این نیروی اعجاب‏ انگیز غفلت نکنند.
1535/6155خبرنگار:حکیمه کشاروز**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.