ناصر چرخ ساز روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی که از 25 اسفند ماه 95 آغاز و تا 15 فروردین ماه جاری ادامه داشت ، 112 عملیات امداد و نجات توسط جمعیت هلال احمر البرز انجام شده است.
وی اظهار داشت: از میان 512 حادثه دیده، 146 نفر مصدوم شدند که 122 نفر از آنان به مراکز درمانی اعزام شده و 24 نفر نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.
وی گفت: همچنین دراجرای طرح ملی هلال احمر 32 نفر در پایگاه های امداد و نجات بین شهری اسکان داده شدند.
چرخ ساز اضافه کرد: ازمجموعه عملیات امداد و نجات انجام شده، 79جاده ای ، 24 مورد مراجعه حضوری به پایگاه ها، یک مورد شهری و یک مورد هم گرفتارشده در برف و کولاک طالقان بوده است.
وی یادآور شد: درطرح نوروزی امسال 32 ایستگاه امدادی هلال احمر در محورهای مواصلاتی این استان برای خدمات مسافران استقرار یافته که ازمجموع این پایگاه ها 20پایگاه ثابت و سیار در بخش معاونت امداد و نجات و 12پایگاه درحوزه جوانان است که 2 پایگاه امدادی توانا نیز ویژه خواهران بوده است .
چرخ ساز گفت: در اجرای طرح نوروزی امسال، 14 دستگاه آمبولانس، 3دستگاه ست نجات ،7 دستگاه ست نجات و 2دستگاه موتورآمبولانس نیز در محورهای مواصلاتی استان البرز به کارگرفته شد .
این مسئول با بیان اینکه روزانه 90 پرسنل و نجاتگر جمعیت هلال احمر در حالت آماده باش بودند.
2098/1535خبرنگار: مریم صوفی **انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.