به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قادر محمدی درخطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی و در جمع زائران ومجاوران امام رضا(ع)، گفت حضرت آیت ا... العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‏ مناسبت آغاز سال 1396 هجری شمسی، با آرزوی سالی همراه با برکت، امنیت و رفاه برای مردم ایران و مسلمانان جهان، سال جدید را سال «اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال» نامگذاری کردند.
وی ادامه داد: نام گذاری سال جدید به ‏عنوان سال اقتصاد مقاومتی و تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تولید و اشتغال نشان دهنده‏ آن است که در کنار برخی کارهای خوب صورت ‏گرفته، باید اقدامات شایسته تر در باب اقتصاد مقاومتی از سوی مسؤولان کشور انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این باید توجه داشت که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این پیام بر لمس مشکلات و معضلات زندگی مردم تأکید کردند و تلخی ‏ها و سختی‏ های سال قبل را مربوط به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به ‏ویژه طبقات ضعیف و متوسط دانستند.
خطیب جمعه چهارباغ با گرامیداشت فرارسیدن 12فروردین روزجمهوری اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی ایران، پدیده منحصربه‏ فرد قرن حاضر، تجلی‏ بخش اندیشه ناب سیاسی، مبتنی بر آموزه‏های اسلامی و مکتبی و تنها الگوی جامع و موفق حاکمیت سیاسی است که در جهت تأمین امنیت، عدالت، استقلال و زمینه‏ سازی دولت کریمه مهدوی(عج)، برغم توطئه ‏ها، تهدیدها و تحریم‏های گوناگون از ناحیه جبهه استکبار به ‏ویژه مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل، به فضل الهی روز به روز پیش رفته و قلّه‏های عزّت و اقتدار را یکی پس از دیگری فتح کرده است.
وی خاطرنشان کرد: مهم‏ترین مولفه ‏های جاودانگی نظام سیاسی بر آمده از انقلاب پرشور و عاشورایی ملت بزرگ ایران، سه عنصر ایمان، اتحاد و بصیرت و آگاهی می‏باشد که البته حول محور نعمت بی ‏بدیل ولایت فقیه و امّتی منسجم و همیشه در صحنه، جریان یافته است.
1535/6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.