سید حمید طهایی روز پنجشنبه در آخرین نشست شورای آموزش و پرورش البرز، افزود: این کارگروه باید از فروردین ماه 96 با عضویت مدیران و کارشناسان اداره های سازمان نوسازی مدارس، مسکن و شهرسازی، آموزش و پرورش، شهرداری ها، دهیاری، منابع طبیعی در این استان تشکیل شود.
وی اظهار کرد: تشکیل این کارگروه نقش موثری در تامین زمین برای ساخت مدارس در این استان دارد.
استاندار البرز با اشاره به ساخت فضاهای مسکونی به صورت انبوه سازی در مناطق مختلف این استان یادآورشد: در برخی از مناطق البرز واحد های مسکونی به صورت مجتمع یا شهرک احداث شده است در حالی که فضای آموزشی برای آن پیش بینی نشده است.
استاندار البرز تصریح کرد: این استان نیاز به ساخت فضای آموزشی دارد زیرا جمعیت دانش آموزی آن هر ساله در حال رشد است.
وی بیان کرد: وضعیت برخی از مناطق از نظر نبود فضای آموزشی باید در شورای فنی استانداری مورد بحث قرار گیرد تا تصمیم گیری مناسب گرفته شود.
طهایی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری نمایشگاه ملی آموزشی - توجیهی سلولهای بنیادین دانش آموزی در این استان پرداخت و اضافه کرد: آموزش و پرورش برای برگزاری این نمایشگاه در اوایل سال 96 از نظر کمی و کیفی با هزینه ای که از محل اعتبارات استانی برای آن در نظر گرفته می شود، اقدامات لازم را انجام دهد.
وی گفت: برگزاری این نمایشگاه ملی برای البرز بسیار اهمیت دارد لذا آموزش و پرورش برای برگزاری آن توجه و نظارت کامل را داشته باشد.
استاندار البرز ادامه داد: شورای آموزش و پرورش در این استان یک شورای موفق است زیرا در سال 95 به صورت مستمر ، با نظم و پیگیری مصوبات همراه بوده است.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.