به گزارش ایرنا، احمد کریم پور شامگاه شنبه در اجتماع خانواده های شهدای مدافع حرم استان البرز در سالن همایش شهرداری منطقه 3 کرج، افزود: بصیرت ویژگی اصلی شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) است؛ آنهایی که داوطلبانه در کیلومترها دورتر از مرز جمهوری اسلامی ایران جانفشانی کردند و حماسه آفریدند.
وی با تاکید بر اینکه هیچ کس به جز رهبری متوجه اهمیت شهدای مدافع حرم نبود، گفت: مقام معظم رهبری اجر شهدای مدافع حرم را اجری مضاعف می دانند که این نشان از جایگاه و شان مدافعان حرم دارد.
کریم پور گفت: رزمندگان مدافع حرم عمق انقلاب اسلامی را درک و از حریم ولایت و حرم اهل بیت(ع) دفاع می‌کنند.
امام جمعه شهرستان فردیس نیز گفت: شهدای قبل از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس زمانی که نوای جنگ در کشور ایران طنین انداز شده بود با تشویق و ترغیب به جنگ دشمن رفتند.
حجت الاسلام علی اکبر ایمانی افزود: برای شهدای مدافع حرم هیچ تشویق و ترغیبی وجود ندارد و بخاطر محدودیت نمی توانند آنها را مطرح و رسانه ای کنند و آنها برای دفاع از اهل بیت (ع) و دفاع از کشور با تروریست ها می جنگند و ملت ایران مدیون خون شهداء است.
در این مراسم با حضور مسئولان استانی، امام جمعه و دیگر مسئولان شهرستان فردیس از خانواده های شهدای مدافع حرم استان البرز تجلیل شدند.
در این آیین از سه قطعه موسیقی حماسی مردجنگی،تولد دوباره و پاسدار میهن رونمایی شد.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.