به گزارش ایرنا، محمود بهمنی در شورای اداری استان البرز که پیش از ظهر شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه در خصوص بودجه بر اساس درآمدها هزینه برآورد می شود، افزود: نفت بشکه ای 55 دلار تخمین زده شده و میانگین تحقق 50 تا 55 در سال 96 است.
بهمنی گفت: نفت ثروت و دارایی کشور است و نباید مورد مصرف در بودجه باشد بنابراین باید از درآمدهای نفتی فاصله بگیریم و هزینه ها از درآمدهای دیگری باشد.
این نماینده مجلس افزود: اختصاص اعتبار برای آموزش پرورش جزو هزینه ها نیست، بلکه سرمایه گذاری محسوب می شود که باید این روند اصلاح شود.
وی اضافه کرد: بر اساس مصوبات برنامه ششم توسعه حقوق ها تا 2 میلیون تومان افزایش پیدا کرد که از این طریق درصدد کاهش فاصله شکاف طبقاتی هستیم.
بهمنی گفت: برای کاهش شکاف طبقاتی 20 درصد به حقوق افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز اضافه شد.
نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد عنوان کرد: برای آموزش و پرورش تصمیمات خوبی گرفته شد و حقوق و مزایای کارکنان آن با بازنشستگان کشوری و لشکری همسان شد.
وی افزود: در استان اقدامات خوبی صورت گرفته است و بر این باور هستیم در سال های گذشته به استان ظلم شده به این دلیل که در بودجه های مصوب آنچه که سهم استان بوده هزینه نشده است.
بهمنی خاطر نشان کرد: در یک سال گذشته مجوز انتقال آب طالقان دریافت شد و تمامی مسئولان در این زمینه اهتمام جدی داشتند، همچنین برای جاده طالقان نیز پس از 11 سال تامین بودجه صورت گرفت.
وی گفت: برای گازرسانی به طالقان بودجه تامین شد که در 6 ماهه اول سال آینده اقدامات لازم در این رابطه انجام می شود.
1535/6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.