به گزارش ایرنا، این تفاهم نامه به مناسبت هفته منابع طبیعی و درختکاری توسط مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران و رئیس موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشورهمکاری در کاشت و نگهداری درختان در محل باغ گیاه شناسی ملی ایران به امضاء رسید.
بر اساس این تفاهم نامه موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشورمتعهد می شود قطعه ای آموزشی - نمایشی به نام همراه اول به مساحت تقریبی 100 متر مربع را برای طراحی فضای باغ، کاشت نمادین درخت، نگهداری درختان و نمایش نشان همراه اول در روز درختکاری برای حمایت از محیط زیست در نظر گیرد.
همچنین موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور متقبل شد حداقل به تعداد 100 گونه گیاهی انحصاری و در معرض خطر انقراض را با حمایت شرکت همراه اول در محل باغ گیاه شناسی ملی ایران نگهداری و در تابلوهای معرفی گونه های گیاهی و قطعات مربوطه موضوع مشارکت همراه اول نمایه سازی شود.
در بند دیگری از این تفاهم نامه موسسه متعهد شده حداقل یک هزار اصله نهال در فضاهای مربوط به همین موسسه با الصاق پلاک های منقوش به لوگو با نام همراه اول کاشت کند.
همچنین بر اساس این تفاهم نامه همراه اول نیز متعهد شده در قبال فعالیت های موضوع تفاهم نامه و در صورت اجرای تعهدات موسسه مبلغ 4 میلیارد ریال را به موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور پرداخت نماید.
بر اساس برنامه زمان بندی شده به منظور حمایت از باغ گیاه شناسی ملی ایران و تشویق مردم برای بازدید از این گنجینه ملی ، پیامک های دعوت توسط همراه اول به مشترکان طبق روال گذشته و بر اساس مسئولیت اجتماعی ارسال کند.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.