به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان البرز، افزود: بیان اقدامات موثر دولت را نباید محدود به پروژه ها کرد چراکه دولت از نظر اجتماعی هم فعالیت های خوبی داشته و دولتی شفاف و به دور از دورغ بوده که ارزش این عملکرد از هزاران پروژه بیشتر است.
وی ادامه داد: امروز اگر دولت قولی می دهد، در تلاش برای اجرا آن است و دولت مورد تایید مقام معظم رهبری است.
حقیقی گفت: دولت متعلق به یک شخص نیست، بلکه دولت نظام است و بزرگترین سرمایه خودش را سرمایه اجتماعی عنوان کرده و توفیقی اگر داشته همیشه گفته به دلیل پشتیبانی رهبری و حضور مردم در صحنه است.
وی اضافه کرد: دولت یازدهم از تمام بضاعتش هم استفاده کرده همه شما شاهد هستید که کشور ما درچه در زمانی به دولت تحویل داده شد.
معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: امروز در دنیا شرایطی از جلمه کناره گیری از جنگ رو در رو، اقدامات تروریستی، گروه های تند رو را شاهد هستیم که تربیت می شوند و تمام تلاش برای تفرقه بین ادیان و اقوام است شاهد هستیم.
وی ادامه داد: دولت با افتخار در حوزه بین الملل با رهبری مقام معظم رهبری و همراهی مردم توانسته ایران را در وجدان عمومی جهان چهره محترمی نشان دهد.
حقیقی گفت: ایران در تمام فعالیت های منطقه ای حضور دارد و این توفیق کمی برای نظام اسلامی نیست، با این شرایط اقدام دولت در مسیر مصلحت و منافع نظام است.
وی افزود: توانمندی نظام را در دنیا توانستیم هرچه بیشتر آشکار کنیم و برای این افزایش توفیقات نیاز به اتحاد و انسجام بیشتراست .
وی یاد آورشد: باید درشرایط فعلی از آموزه های امام راحل (ره) هرچه بیشتر بهره ببریم.
حقیقی گفت: بذر ناامیدی در جامعه نکاریم، البته معنای این گفته این نیست که انتقاد نکنیم و در انتقاد نیز باید توجه داشت که انتقاد با تخریب تفاوت دارد.
معاون استاندار البرز ادامه داد: برای انتقاد باید راهکار ارائه داد، این دولت درسایه این توفیقات فعالیت های خوبی داشته که سند آنها نیز موجود است.
معاون استاندار البرز اضافه کرد: افزایش صادرات و تولید نفت، افزایش تولید گاز، خاتمه دادن به تحریم ها، رونق بحث هواپیمایی کشور، افزایش امنیت، مهار تورم، رشد اقتصادی، کاهش اتکاء به بودجه نفت، افزایش تولید پتروشیمی، توسعه تجارت کشاورزی از جمله اقدامات موثر دولت به شمارمی رود.
وی یادآورشد: اکنون دولت اقدامات سازنده ای در حوزه کاهش نرخ بیکاری انجام داده که از جمله آن می توان به اشتغال سالانه 700هزار شغل اشاره کرد. کسانی که می گویند اینگونه نبوده سند بیاورند و با مستندات قابل پاسخگویی هستیم.
افزایش تخت های بیمارستانی به ویژه در استان البرز از دیگر اقدامات موثری بود که معاون استاندار البرز دراین نشست به آن پرداخت وگفت:امروز برای درمان هزینه کمی از جیب مردم می رود.
وی با ارائه اطلاعات و آماری به بیان افزایش تعداد پروژه های افتتاح شده در دهه فجر و مناسبت های مختلف در مقایسه با سالهای گذشته پرداخت .
8029/1535خبرنگار:حکیمه کشاورز ** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.