خسرو ساکی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شبنم و شقایق واحدی دانش آموزان پایه چهارم دبیرستان شهید سمعیی آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج در مسابقات بین‌المللی کاراته جوانان جام ایران زمین در رده سنی جوانان مقام اول را به خود اختصاص داده و مدال طلا کسب کردند.
وی اظهار کرد: این 2 دانش آموز در دوازدهمین دوره رقابت‌های بین المللی کاراته جام ایران زمین که در آن تیم های داخلی و خارجی حضور داشتند برای ایران اسلامی و البرزنشینان افتخار آفرینی کردند.
وی بیان کرد: این دوره از مسابقات با حضور تیم هایی از گرجستان، عراق، ارمنستان و آذربایجان به همراه تیم های از کشورمان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.
ساکی ادامه داد: رقابت های کاراته بین المللی جام ایران زمین در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان طی روزهای ۳۰ آذر و یک دی ماه در بخش مردان به میزبانی خانه تکواندو و در بخش بانوان در مجموعه ورزش معلم برگزار شد.
وی تصریح کرد: دانش آموزان البرزی در مسابقات بین المللی جام ایران زمین به میزبانی تهران با توکل به خدا ، به یاد امام و شهدا بار دیگر با همت خود موجب برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی شدند.
البرز 437 هزار دانش آموز دارد.
2819 / 6155 خبرنگار:مهین مالمیر انتشار دهنده: محمد عزیزپور

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.