فرشته فهمیده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از پایگاه های اسکان نوروزی فرهنگیان در این ناحیه بازدید کرد.
وی اظهار کرد: اعضای ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان از مدارس شهید غلامی ، شهید باهتر ،شهید اسدآبادی آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج بازدید کردند.
وی بیان کرد: در این بازدید نشستی با مدیران مدارس شهید ان غلامی ، باهنر و اسدآبادی تشکیل و بر ضرورت تعمیر ، مرمت ، بازسازی و تجهیز مراکز اسکان فرهنگیاندر این ناحیه تاکید شد.
**** کارگاه روش های نوین تدریس در هزاره سوم
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج ادامه داد: کارگاه آموزشی با عنوان ' روش های نوین تدریس در هزاره سوم' با حضور استاد عطایی رییس دانشگاه فرهنگیان امیرکبیردر این ناحیه با هدف توانمند سازی نیروی انسانی در سالن شهید رجایی برگزار شد.
فهمیده گفت: این کارگاه آموزشی در راستای ارتقاء کیفیت فرایند آموزش و یادگیری و همچنین ایجاد زمینه های مناسب آشنایی آموزگاران با شیوه های نوین تدریس از سوی گروه های آموزش ابتدایی در این ناحیه اجرایی شد.
وی اضافه کرد: در این نشست علاوه بر آشنایی با روش های نوین تدریس و چگونگی بکارگیری آن ها در کلاس درس موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نیز می شود.
وی بیان کرد: مدرس این دوره در مورد لزوم استفاده از شیوه های نوین تدریس و معرفی روش های نوین تدریس در هزاره سوم پرداختند.
***** کارگاه رابطین توصیفی
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج افزود: سومین کارگاه آموزشی رابطین توصیفی نیز با عنوان' تبیین و توجیه طرح توصیفی' در مدارس ابتدایی این ناحیه در سالن شهید رجایی برگزار و در آن به اهمیت و جایگاه ارزشیابی کیفی - توصیفی پرداخته شد.
فهمیده یاد آور شد: با توجه به اهمیت و جایگاه ارزشیابی کیفی- توصیفی در فرایند آموزش و یادگیری دانش آموزان این کارگاه آموزشی در این ناحیه برپا شد.
وی ادامه داد: در این کارگاه در مورد چگونگی نحوه ی بازخورد در ارزشیابی توصیفی و تفاوت آن با ارزشیابی سنتی و همچنین انواع طریقه ی بازخورد برای رابطین توصیفی مطالبی عنوان شد.
وی اضافه کرد: مدرس این کارگاه آموزشی به سوالات آموزگاران در زمینه طرح توصیفی پاسخ داد.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.