به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید اکبر موسوی در آیین تجلیل از برگزار کنندگان بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز که در استانداری البرز برگزار شد، افزود: مدیریت مناسب و همبستگی خوب مدیریتی استان حاکی از برگزاری مناسب سه رویداد بزرگ در استان که همان سفر رئیس جمهوری، همایش اربعین و اجلاس سراسری نماز بود.
وی با اشاره به برگزاری منسجم و تاثیرگذار بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز در استان البرز اشاره کرد و اظهار داشت: برای برگزاری این اجلاس 7 کمیته شامل کمیته های فرهنگی، هنری، ارزیابی، تبلیغات، علمی، پشتیبانی و حراست تشکیل شد که از 2 ماه قبل از برگزاری اجلاس جلسات و نشست های خود را آغاز کرده بودند.
وی گفت: این کمیته ها تا روز برگزاری اجلاس که در روز 18 آذرماه برگزار شد، 70 جلسه برگزاری کردند که دستاورد آن برگزاری 175 نشست دانش آموزی در مدارس استان با حضور 7500 دانش آموز، 24 نشست خانواده با حضور 2270 نفر و برگزاری 25 نشست و همایش در دانشگاه ها با حضور 5 هزار نفر بود.
موسوی برگزاری 9 نشست در حوزه علمیه برادران برای 250 نفر، 32 نشست در 4 زندان استان، 5 نشست تخصصی در مدارس استان، 12 نشست ویژه اصناف و 2 جشن عبادت برای 1500 دانش آموز و همچنین 20 دوره آموزش معلمان مقطع ابتدایی با حضور 2 هزار نفر را از دیگر دستاوردهای اجلاس سراسری نماز در البرز برشمرد.
دبیر ستاد اقامه نماز استان البرز افزود: برگزاری همایش نماز برای اصناف برای 300 نفر، برگزاری مسابقه کتابخوانی با فروش 4 هزار جلد کتاب، چاپ و نشر 4 عنوان کتاب برای اجلاس و تالیف 14 مقاله توسط دانشگاهیان استان از دیگر فعالیت های انجام شده برای این اجلاس بود.

**اهدای 5 زمین برای ساخت نمازخانه و مسجد بین راهی
وی اضافه کرد: همچنین یکی دیگر از دستاوردهای این اجلاس اهدای 5 قطعه زمین برای ساخت نمازخانه ومسجد بین راهی در استان بوده است.
وی گفت: این نمازخانه ها و مساجد قرار است تا در ورودی شهر جدید هشتگرد، جاده اشتهارد، جاده جدید طالقان و جاده مخصوص تهران ایجاد شوند.
موسوی به دیگر فعالیت ها و نشست ها قبل از برگزاری اجلاس نماز اشاره کرد و افزود: برگزاری شب شعر نماز و مسابقه عکس نماز و همچنین نمایشگاه نماز توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، برگزاری 10 پیش اجلاس نواحی آموزش و پرورش استان برای 4 هزار معلم و نصب 200 بنر و بیلبور توسط دستگاه ها از دیگر این فعالیت ها است.
در پایان این نشست از اعضای کمیته های 7 گانه برگزاری بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز با حضور جانشین ستاد اقامه نماز کشور، معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور و استاندار البرز قدردانی شد.
رئیس ستاد اقامه نماز کشور با ارسال یک لوح تقدیر و انگشتری مقام معظم رهبری از زحمات استاندار البرز تقدیر کرد.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.