مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز اعلام کرد: در تلاش هستیم کرج را به عنوان پایتخت اقوام کشور معرفی کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز گفت: بنا شده کاروانسرای شاه عباسی به خانه و مرکز اقوام ایرانی تبدیل شود و شاهد برگزاری جشن‌های اقوام و برنامه‌های آیینی در این فضا باشیم.

به گزارش جماران، فریدون محمدی اظهار کرد: با توجه به اینکه کرج قومیت‌های مختلفی را در خود جای داده در تلاش هستیم کرج را به عنوان پایتخت اقوام کشور معرفی کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری عنوان ایران کوچک را به کرج اطلاق کرده اند، باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شهر برای توسعه صنعت گردشگری استان استفاده کرد.

وی توضیح داد: بر این اساس بنا شده کاروان سرای شاه عباسی به خانه و مرکز اقوام ایرانی تبدیل شود و شاهد برگزاری جشن‌های اقوام و برنامه‌های آیینی در این فضا باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی البرز اضافه کرد: برنامه ریزی لازم در این خصوص صورت گرفته و با رایزنی با مدیریت شهری کرج بنا شده این هفته تفاهم نامه مشترکی با شهرداری در این خصوص منعقد شود.

محمدی تاکید کرد: باید از ظرفیت های کرج برای جذب گردشگر، درآمدزایی و در نهایت رونق صنعت گردشگری استفاده کنیم چون مسیر توسعه استان از دل این صنعت می گذرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.