استاندار البرز امروز(شنبه 11 مرداد ماه) با اشاره به وضعیت قرمز شیوع کرونا در این استان، گفت: محدودیت های کرونایی این استان یک هفته دیگر تمدید شد.

استاندار البرز گفت: با توجه به اینکه البرز همچنان در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارد، محدودیت های کرونایی به مدت یک هفته دیگر از ۱۱ مرداد ماه تمدید شد.

به گزارش جماران، عزیزاله شهبازی روز شنبه در حاشیه نشست ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رییس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد با قدردانی از مردم استان به دلیل همراهی با مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا، بیان داشت: البته آمارها امیدوارکننده است، از این رو اگر همراهی ها و رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک استمرار یابد به نتایج بهتری نیز خواهیم رسید.

وی افزود: در ستاد ملی کرونا برای ماه محرم و عزاداری‌ها در این ماه نیز مقرراتی وضع شده که تا هفته آینده قطعی، تصویب و ابلاغ خواهد شد و مسوولان هیات‌ها و تکایا باید در این زمینه مسوولیت بپذیرند و در هیات‌های عزاداری اصول بهداشتی را به جد رعایت کنند.

شهبازی  با اشاره به اینکه رییس جمهوری در این نشست، تقویت بخش سلامت رامورد تاکید قرار داد، گفت: بر این اساس افزایش تخت‌های بیمارستانی و تامین لوازم و تجهیزات مورد نیاز، تقویت کادر درمان و پرستاری با استخدام نیروهای جدید همچنان اولویت دولت در مقابله با ویروس کرونا است و در همین رابطه تا پایان امسال حدود هشت هزار تخت جدید به بیمارستان‌های کشور اضافه خواهد شد.

وی تاکید کرد: به طور قطع کم کاری و سهل انگاری از سوی مدیران در خصوص حل مشکلات مردم بخشودنی نیست و اگر مردم در دریافت خدمت خاصی دچار مشکل شده اند، مدیر مربوطه باید با اهتمامی ویژه درصدد حل آن باشد و فرماندار و معاون مربوطه در استانداری نیز روند امور را تا حصول نتیجه منطقی دنبال کنند.

شهبازی ادامه داد : مردم ولی نعمت ما هستند و بنده به عنوان نماینده عالی دولت در استان وظیفه دارم با تصمیم گیری و تصمیم سازی صحیح در سطوح بالاتر و پیگیری های ملی موجبات ارتقا زیرساخت های استان و سرعت بخشی به مسیر توسعه البرز را فراهم کنم.

استاندار البرز بیان داشت: مدیران دستگاه ها و فرمانداران، اجازه ندهند که مشکلات کوچک و قابل حل به مسایلی دست و پا گیر در مسیر توسعه استان تبدیل شود.

وی گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری و تکالیفی که دولت تدبیر و امید بر دوش ما نهاده، مهمترین وظیفه ما کسب رضایتمندی مردم است.

شهبازی تاکید کرد: هر دستگاهی متولی دارد و مدیران باید پاسخگوی مشکلات و مطالبات مردم باشند همچنین ضرورت دارد فرمانداران استان نیز نظارت ویژه ای را در دستور برنامه قرار دهند.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه های استان نباید اجازه دهند مسایل جزیی به سطوح کلان برسد چراکه چنین مواردی مانع سیاستگذاری و تصمیم سازی های بزرگ از سوی مسوولان ارشد می شود.

نشست ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست رییس جمهوری  و با حضور  ستانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس هر هفته برگزار می شود و آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان های کشور مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.