رییس پلیس آگاهی البرز ازدستگیری اعضای باند جاعلان مدارک ملکی با ۴۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری دراین استان خبرداد.

رییس پلیس آگاهی البرز ازدستگیری اعضای باند جاعلان مدارک ملکی با ۴۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری دراین استان خبرداد و گفت: تاکنون ۲۶ جلد سند جعلی باعناوین اداری ، ارگان های دولتی و خصوصی کشف و متهمان به ۴۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کردند.

به گزارش جماران، سرهنگ محمد نادربیگی گفت:  در اجرای  طرح مقابله با سارقان خودرو و تجهیزات داخل خودرو ، ماموران پلیس آگاهی درحین ماموریت به یک دستگاه خودرو پراید مظنون شده و دراستعلام از پلاک خودرو محرز شد دارای سابقه سرقت در منطقه محمد شهر کرج بوده است.

وی ادامه داد: خودرو موردنظر بلافاصله  مورد تعقیب قرارگرفت اما با توجه به عدم توجه راننده به دستورات پلیس، ماموران با رعایت قوانین به کار گیری سلاح و شلیک چند تیر به سمت لاستیک خودرو ، آن را متوقف و راننده قصد متواری شدن داشت را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم دارای سوابق متعدد کیفری درجعل و سرقت است خاطرنشان کرد که نامبرده با همدست خود با معرفی  خود به عنوان وکیل دادگستری با عناوین جعلی مختلف و با تبلیغات گسترده درفضای مجازی سوژه های خود را شناسایی کرده و املاک را با معرفی یک مالک صوری و ارائه اسناد و مدرک جعلی به متقاضیان فروخته اند که با تلاش پلیس همدست وی نیز در یکی از مناطق کرج دستگیر شد.

نادربیگی گفت: تاکنون ۲۶ جلد سند جعلی باعناوین اداری ، ارگان های دولتی و خصوصی کشف و متهمان به ۴۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد که تعدادی از مالباختگان شناسایی و تلاش پلیس برای سایر مالباختگان نیز ادامه دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.