فرمانداری فردیس تصمیم شورای شهر این شهر مبنی بر برکناری «محمد خسروزاده» از شهرداری را مغایر قانون دانسته و رد کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی  استاندار البرز اعلام کرد: فرمانداری فردیس تصمیم شورای شهر این شهر مبنی بر برکناری «محمد خسروزاده» از شهرداری را مغایر قانون دانسته و رد کرد.

به گزارش جماران، علی درویش پور روز پنجشنبه با اشاره به موضوعات اخیر شورای اسلامی و شهرداری فردیس، افزود: «محمد  خسروزاده» شهردار فردیس در سه چهار ماه گذشته و برابر انتخاب قانونی اکثریت اعضای  شورای شهر فردیس به سمت شهردار انتخاب شدند و چهار ماه زمان بسیار کمی برای رصد و ارزیابی پست های مدیریتی آن هم در شهر بزرگ فردیس است. 

وی ادامه داد: در چند ماه اخیر تمام دنیا و به‌تبع آن کشور و استان ما درگیر بیماری کرونا بوده و تمام مدیران استان از جمله شهردار فردیس بیشتر وقت خود را در راه مبارزه و کنترل بیماری صرف کرده و در این زمینه فعالیت های بسیار خوبی داشته و تاثیر گذاری مطلوبی در راستای مدیریت و کاهش بیماری شهرستان اعمال کرد.
 
درویش پور گفت: معتقدیم که شورای اسلامی نهادی قانونی و برآمده از درون مردم بوده و در تصمیمات ، وظایف و کارکرد آن نباید هیچ گونه دخالتی صورت پذیرد.

وی افزود: در انتخاب "محمدخسروزاده " شهردار فردیس هیچ دخالتی از سوی مدیریت عالی استان البرز انجام نشده  و وی با رای بالایی توسط همین شورا انتخاب، و پس از سیر مراحل قانونی حکم ایشان توسط وزیر  کشور صادر شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی  استاندار البرز اضافه کرد: ثبات مدیریتی برای پیشبرد امور مردم برای استان و فراهم کردن بستر خدمت رسانی شهر بسیار حائز اهمیت بوده  و نباید با تغییرات مداوم در مدیریت شهری مثل فردیس با شرایط ویژه در مسیر خدمت رسانی به مردم اختلال ایجاد شود.

وی گفت: تصمیم شورای  فردیس در خصوص برکناری شهردار به دلیل عدم سکونت، توسط فرمانداری فردیس و دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بررسی  و آن را مغایر با قوانین شناخته و موضوع را به اعضای شورا نیز منعکس کردند.

درویش پور افزود: در صورت اصرار شورا بر مصوبات و مخالفت هیات تطبیق فرمانداری موضوع می بایست از طریق فرمانداری به هیئت حل اختلاف استان که تنها مرجع یگانه جهت رسیدگی و اتخاذ تصمیم نهایی در آن خصوص است اعلام شود و تا اعلام نظر هیات مذکور نباید در امور شهر و خدمت رسانی به مردم خللی ایجاد شود. 

وی عنوان کرد: بنابراین قانونا شهردار فردیس ( محمد خسرو زاده) باید به مسوولیت خود در مدیریت شهر فردیس تا تصمیم گیری نهایی موضوع در هیئت حل اختلاف ادامه داده و با تمام توان امور شهر را به پیش ببرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: امیدوارم اعضای شورای اسلامی فردیس نیز که دغدغه خدمت به مردم را دارند با خویشتن داری و تمکین به قانون فضا را برای خدمت رسانی مضاعف و هرچه مطلوبتر به همشهریان بزرگوار و نجیب فردیس فراهم کنند.

وی افزود: در پایان لازم میدانم بار دیگر حمایت مدیریت استان را همانند گذشته از  شورای اسلامی ، شهردار ، مدیران و تمام کارکنان خدوم مجموعه مدیریت شهری فردیس که برای عمران، آبادانی و آرامش مردم تلاش می‌کنند اعلام کنم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.