حسین کاغذلو شامگاه سه‌شنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر ورامین که به مناسبت نهم اردیبهشت روز ملی شوراها صورت گرفت اظهار کرد: شأن و جایگاه مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها خدمت کردن به مردم است و این مهم در سایه همراهی و همدلی مناسب میان تمامی مردم و مسئولان میسر می‌شود.
وی افزود : هر چه ارتباط میان مسئولین اجرایی و خدمات‌رسان بیشتر شده و وفاق و همدلی آنان نمود بیشتری داشته باشد، یقینا مسیرارائه خدمت به مردم هموار گردید و شرایط زندگی برای آنان مطلوب تر خواهد شد .
وی اظهار کرد: اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ورامین به دلیل همسو بودن با اهداف توسعه شهرستان، تعامل مناسب به سایر ارگان‌ها به ویژه فرمانداری توانسته‌اند گام‌های موثری در رفع مشکلات شهر برداشته و با یاری رساندن به شهرداری، برنامه‌هایی که در قالب بودجه شهرداری به تصویب رسیده، عملیاتی کنند.
کاغذلو تصریح کرد: سال آینده، کشور انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی را پیش رو دارد از این رو اعضای شورای شهر و روستا باید از زمان باقی‌مانده از زمان خدمت رسانی به مردم نهایت استفاده کرده و رضایت آنان را که با آراء خود به منتخبین شورا اعتماد کرده‌اند، جلب نمایند.
وی افزود:اعضای شورای اسلامی با حفظ ارتباط مناسب و مستمر خود با سایر ارگان‌ها و تبادل نظر با افراد صاحب اندیشه، موانع خدمت رسانی به مردم را برطرف و شرایط را برای خدمت رسانی به آنان فراهم کنند.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و کمک‌های مادی و معنوی شهرداری و شورای اسلامی برای مقابله با این بیماری گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین در کنار گروه‌های جهادی، مواکب حسینی، مسئولان اجرایی و کادر درمانی تلاش کردند تا نیازهای شهرستان را در مقابله با این بیماری تأمین کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نبودند.
فرماندار ورامین افزود: مسئولان و مردم شهرستان ورامین از روز سوم اسفندماه، تلاش خود را معطوف مهار کرونا کردند و با ضدعفونی مستمر معابر و اماکن عمومی، تأمین نیازهای کادر درمانی، تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، گام‌های مؤثری را برداشتند و این امر باعث شد تا ورامین هیچگاه به مرحله قرمز شیوع ویروس کرونا وارد نشود.
وی گفت: امروز تمامی مایحتاج عمومی شهرستان ورامین در مواد ضدعفونی کننده، ماسک و لباس‌های بیمارستانی به طور کامل تأمین شده و هیچ کمبودی در سطح شهرستان وجود ندارد.
نهم اردیبهشت، روز ملی شوراها نامگذاری شده است.
شورای اسلامی شهر ورامین ۹ عضو دارد.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.