عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: امید است با روند نزولی که این بیماری در کشور دارد شاهد برگزاری نماز عید سعید فطر باشیم و آرزو داریم که راهپیمایی روز قدس را نیز به عنوان یادگار از امام راحل (ره) برگزار کنیم.

وی با طلب دعای خیر در شب های قدر برای گذر از این شرایط و بیماری منحوس کرونا، ادامه داد: یاد و خاطره تمامی شهدا و کسانی که لباس رزم برای دفاع از ایران اسلامی پوشیدند به ویژه شهدای حادثه اخیر در دریای عمان گرامی می داریم.

شهبازی گفت: البرز با پایتخت ارتباط تنگاتنگ دارد و تراکم بالای جمعیت و عواملی بود که می توانست وضع البرز بسیار بد باشد.
وی افزود: این توفیق بزرگ با الطاف خداوند متعال، مرهون همراهی و همکاری ویژه مردم و اصناف و تلاش های شبانه روزی اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا به ویژه کادر پزشکی و درمان استان البرز تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و با همراهی دلسوزانه رسانه ها، با تبعیت از راهبردهای ستاد ملی پیرو تاکیدات حکیمانه مقام معظم رهبری بود.
استاندار البرز یادآور شد: در هفته ای که گذشت در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، مقام معظم رهبری نیز حضور یافتند و از تمام کسانی که سعی داشتند آلام مردم را کاهش دهند، قدردانی کرده و توصیه های لازم را فرمودند همچنین بحث مواسات و کمک های مومنانه نیز اشاره شد.
شهبازی افزود: استان البرز در بحث کمک مونانه جلودار بود و با کمک تمام دستگاه های مربوطه به ویژه سپاه و بسیج کمک های مردمی جمع آوری و توزیع شد.

وی  با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و شعار سال تحت عنوان جهش تولید، گفت: ما باید آماده باشیم که بهره وری، کارایی و تولید در بخش های مختلف صنعت و کشاورزی را برای تحقق اهداف شعار سال داشته باشیم بنابراین مسوولان استان نیز باید برنامه ریزی لازم را  برای تحقق این هدف والا داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.