به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد رحمانی ظهر پنجشنبه در حاشیه آغاز رزمایش بزرگ همدلی و کمک مومنانه در شهرستان بوئین میاندشت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: پیرو منویات مقام معظم رهبری در شهرستان بوئین میاندشت با همکاری آحاد شهروندان و دستگاه‌های دولتی رزمایش بزرگ همدلی و کمک مومنانه را آغاز کردیم.

وی گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا، خواهران و برادران بسیجی با هدف کمک به کادر پزشکی در بخش‌های مختلف از جمله پیشگیری، پایش، غربالگری و ضدعفونی معابر به کمک مردم شتافتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوئین میاندشت افزود: در راستای تأمین نیازهای معیشتی نیازمندان برگزاری رزمایش کمک مومنانه در ماه شعبان و رمضان در دستور کار قرار دادیم تا در ماه مهمانی خدا در حد بضاعت به نیازمندان کمک کنیم.

انفاق‌های گروهی از بهترین جلوه‌های کمک به نیازمندان

وی ابراز داشت: انفاق‌های گروهی و سازمان یافته یکی از بهترین جلوه‌های کمک به نیازمندان و از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که در این راستا با کمک مردم شهرستان بوئین میاندشت و در قالب بسیج، موکب‌های اهل (ع)، ائمه جماعات، اصناف و ادارات دولتی و غیردولتی در جهت تأمین معیشت نیازمندان با یک اتحاد رویه و به دور از هر گونه موازی کاری گامی بزرگ برداریم.

سرهنگ رحمانی گفت: با هماهنگی بین دستگاه‌های دولتی و خیریه‌های فعال سطح شهرستان با تشکیل قرارگاه مرکزی ستاد رزمایش کمک مومنانه که یک مسیر واحد برای هدایت کمک‌های مردمی به نیازمندان است برگزار می‌شود که با اعتماد مردم به یقین در این مأموریت بزرگ موفق خواهیم بود.

وی تصریح کرد: مردم شهرستان بوئین میاندشت جهت شرکت در این امر خداپسندانه وجوهات نقدی را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۴۹۱۰۷۴۳۲ واریز کنند و یا با مراجعه به ناحیه مقاومت بسیج بوئین میاندشت، پایگاه‌های بسیج، کمیته امداد، موکب‌ها و مراکز تعیین شده از سوی ستاد رزمایش کمک مومنانه کمک‌های غیرنقدی خود را اهدا کنند.

برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک در شهرستان بوئین میاندشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بوئین میاندشت با اشاره به رزمایش دفاع بیولوژیک، گفت: مردم به ویژه کشاورزان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان بویین میاندشت با استفاده از امکانات و وسایل نقلیه خود در عملیات ضدعفونی معابر شهری و روستایی برگ زرینی در کارنامه درخشان خود ثبت می‌کنند.

وی افزود: با پیگیری ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت، رزمایش دفاع بیولوژیک با همکاری لشکر ۸ نجف اشرف سپاه پاسداران با محوریت اقدامات گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری و روستایی از روز پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه آغاز می‌شود بنابراین شهروندان برای کمک به بهتر برگزار شدن این رزمایش از پارک خودرو و تجمع در معابر خودداری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.