عزیزاله شهبازی روز دوشنبه در دیدار با جمعی از اعضای هلال احمر استان البرز به مناسبت هفته صلیب سرخ و هلال احمر  ضمن تبریک این مناسبت به فعالان هلال احمر با آرزوی قبولی طاعات و عبادات  افزود: البرز با وجود گسل های مهم، جزء نقاط قرمز و حادثه خیز در خصوص زلزله محسوب می شود، از سوی دیگر نیز هلال احمر البرز نقش حایز اهمیتی در رابطه با یاری رساندن در حوادث به استان های دیگر به ویژه پایتخت بر عهده دارد.
وی ادامه داد: هلال احمر یک نهاد مردمی است و رییس جمهوری نیز بر این اساس این نهاد را مرجع نقل و انتقال کمک های مقابله با کرونا اعلام کرده و موضع محکمی نیز در این زمینهگرفت.

شهبازی همچنین ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از فرزندان این مرز و بوم در حادثه ناوچه کنارک،خطاب به فعالان هلال احمر افزود: به جایگاه و اهمیت کار ایثارگرانه شما باور راسخ دارم و از دوران تحصیل به عضویت جمعیت جوانان هلال احمر درامدم.
استاندار البرز با اعلام آمادگی برای کمک و رفع موانع فعالیت هلال احمر البرز، اضافه کرد: این نهاد دارای سرمایه اجتماعی غنی است و تمامی اقشار جامعه در آن عضویت و فعالیت دارند.

وی  گفت: یکی از پایه های اصلی مقابله با بحران های کشور هلال احمر است و در شیوع بیماری منحوس کرونا نیز بسیار ایثارگری و مساعدت کردند.
از ۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ است از این رو قدردان زحمات فعالان جمعیت هلال احمر هستیم.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.