سرهنگ محمد نادربیگی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در وقوع چندین فقره سرقت خودرو در مناطق مختلف شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
ماموران  در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند سارقان در گروه های ۲ و سه نفره اقدام به سرقت خودروهای فاقد لوازم بازدارنده در ساعات پایانی شب می کنند.
نادربیگی افزود: ماموران در ادامه با تحقیقات میدانی و انجام اقدامات گسترده پلیسی یکی از سارقان را دستگیر و در بررسی سوابق وی مشخص شد متهم از سارقان سابقه دار است.

متهم که ابتدا زیر بار انجام سرقت نمی رفت با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به انجام ۲۲ فقره سرقت با همدستی ۲ نفر دیگر اقرار کرد.
 همدستان متهم با هماهنگی مقام قضائی در عملیات های جداگانه دستگیرو در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان مشخص شد متهمان پس از سرقت خودروها با نصب پلاک های جعلی، آن ها را به استان های غربی کشور منتقل و به یک مالخر اموال مسروقه به قیمت نازلی می فروختند.
وی با بیان این که تلاش برای دستگیری مالخر این پرونده ادامه دارد گفت: ارزش اموالی که توسط این باند به سرقت رفته است، ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
رییس  پلیس آگاهی استان البرز  خاطرنشان کرد: شهروندان همواره نکات ایمنی در خصوص نگهداری اموال و وسایل نقلیه خود را رعایت کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.