فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اشتهارد عصر روز شنبه در آیین توزیع بسته های معیشتی کمک مومنانه که در مصلای حضرت بقیه الله الاعظم (عج) این شهرستان برگزار شد، گفت:

پیرو فرمان مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر کمک مومنانه به قشرهای آسیب پذیر و نیازمند جامعه، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع) شهرستان اشتهارد تشکیل و فعالیت خود را از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج آغاز کرد.

سرگرد پاسدار مصطفی ترابی افزود: در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه،به کمک خیرین و مردم انقلابی اشتهارد، بیش از ۱۵۰۰  بسته غذایی در مجموع به ارزش حدود ۵۰۰ میلیون تومان در بین خانواده های نیازمند  و افرادی که کسب و کارشان در روزهای اخیر بواسطه بیماری کرونا دچار آسیب شده و یا شغل خود را از دست داده اند، توزیع می شود.
وی هزینه هر بسته معیشتی را بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: بسته‌های معیشتی شامل کالاهای اساسی از قبیل گوشت قرمز،مرغ ،برنج، روغن ، خرما،رب گوجه فرنگی، چای،ماکاردنی و حبوبات  است.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز ۱۴۰۰بسته غذایی و بهداشتی بین خانواده های نیازمند شهرستان توزیع شد و انشاءالله مرحله بعدی این رزمایش نیز همزمان با ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) جمع آوری و توزیع می شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.