ولی اله احمدی روز چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان فردیس افزود: طبق استاندارد جهانی سرانه فضای آموزشی برای هر نفر هشت متر مربع ، در کشور پنج متر مربع و در

استان  البرزسه مترمربع  است که این سرانه در شهرستان فردیس  یک مترو ۸۸ سانتی مترمربع  می باشد.

وی با قدردانی از شهردار مشکین دشت که در امر مدرسه سازی آموزش و پرورش فردیس را یاری می کند، اظهار داشت:  انتظار می رود شورای اسلامی شهر و شهرداری فردیس نیز نسبت به کمبود فضای آموزشی در این منطقه اهتمام ورزند.

احمدی  به کمبود فضای آموزشی در فردیس اشاره کرد و  گفت: این شهر لکه های آموزشی را احصاء و در جهت اختصاص به جامعه آموزش و پرورش تلاش کند.

وی به کلاس های ۴۷ نفره دانش آموزی در فردیس اشاره کرد و گفت:   اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲کرج و شهرستان فردیس به ۱۰ پروژه  عمرانی آموزشی در دست  ساخت  دارد که از این تعداد چهار پروژه خیری ، پنج پروژه آموزشی  با هزینه دولت و یک پروژه استخر  اعتبارات دولتی است.

وی با اشاره به اینکه درصد پیشرفت فیزیکی پروژه های دولتی ضعیف است ، افزود: پروژه های دولتی ۳۰ درصد و  پروژه های خیر ساز  بین ۵۰  تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

احمدی اظهار داشت: یکی از پروژه های خیرساز با ۱۲ کلاس درس جدید در دو نوبت که ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲کرج و شهرستان فردیس با اشاره به اینکه در هفته گرامیداشت معلم  از ۲۶۴ معلم تجلیل خواهد شد، افزود: از این تعداد شش معلم رتبه استانی،۵۳ معلم رتبه منطقه ای و ۲۰۳ معلم در بخش اموزشگاه رتبه کسب کردند.

احمدی افزود: بیش از ۳۵۰ محتوای آموزشی برای مقاطع تحصیلی ابتدایی و بیش از ۴۵۰ محتوای آموزشی برای دانش آموزان متوسطه اول،دوم،فنی و حرفه ای و کار و دانش در فضای مجازی فراهم شده است

اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲کرج و شهرستان فردیس حدود ۱۰۵ هزار دانش آموز دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.