فرشته فهمیده روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا اظهارداشت: با توجه به تعطیلی مدارس از اسفند سال گذشته به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا و بالطبع عدم حضور دانش‌آموزان و مربیان و معلمان در مدارس، کارگروه فضای مجازی درحوزه معاونت پرورشی و فرهنگی فعال شد.

وی بیان داشت: معلمان این روزها درخط مقدم جهاد آموزشی هستند. معلمان در شرایط بحرانی شیوع کرونا با اعتقاد بر اینکه آموزش تعطیل نیست و باید امنیت روانی دانش آموزان و والدین آنها تامین شود، وارد میدان عمل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هفته معلم فقط یک بهانه برای گرامیداشت روزمعلم است، خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف مشارکت عمومی با توجه به شرایط ومحدودیت‌های ناشی ازپیشگیری بیماری کرونا برای فرهنگسازی تقدیرازمعلم اجرایی شد.

فهمیده تصریح کرد: این اقدام فرهنگی درقالب ساخت کارت تبریک دیجیتال، دلنوشته وخاطره، نقاشی، فیلم کوتاه، سخنوری و پوستر و با هدف قدردانی از معلمان اجرایی شد.

وی با بیان اینکه همراهی خانواده با دانش آموزان دراین جشنواره امتیاز دارد، کلیپ های ارسالی باید حداقل ۱ دقیقه و حداکثر ۲ دقیقه باشد.

فهمیده  عنوان کرد: آثارخود را به کانون های فرهنگی تربیتی فعال در استان همراه با نام،نام خانوادگی،پایه و نام مدرسه تا ۲۰ اردیبهشت ماه ۹۸ ارسال کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزادامه داد: دانش آموزان تشکیلاتی این استان نیزبه معلمان نمونه استانی – کشوری به مناسبت هفته گرامیداشت مقام شامخ به نمایندگی ازهمه دانش آموزان ادای احترام می کنند.

استان البرز۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

۱۲ تا ۱۹ اردیبهشت ماه به نام هفته معلم نامگذاری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.