سرهنگ پاسدار دوم علی شعبانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با جمع آوری کمک های مردمی، ۱۲ هزار بسته کمک معیشتی در قالب کمک های مومنانه تهیه و تا پایان ماه مبارک رمضان به نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا تحویل داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه این کمک ها در سه مرحله و در هر مرحله چهار هزار بسته توزیع می شود، اظهار داشت: ناحیه امام هادی (ع) در راستای لبیک به فرامین مقام عظمای ولایت مبنی بر مشارکت در کمک های مؤمنانه و طرح مواسات اقدام به جمع آوری این کمک ها کرده است.

شعبانی افزود: کمک های مردمی در سه مرحله اوایل ماه رمضان، میلاد امام حسن مجتبی (ع) و عید فطر در مناطق کمال شهر، مهر شهر و کیان مهر از طریق قرارگاه های محلی و مردمی توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) مهرشهر با تاکید بر نقش حمایتی خیرین و مردم در پویش کمک مومنانه، عنوان کرد: بخش اعظم کمک ها از طرف سپاه بوده و کمک های مردمی به قرارگاه ها تحویل شده است.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر بسته های ارزاق، حدود ۳۵۰ میلیون تومان هم وجه نقد جمع آوری شده و با تصمیم گیری در قرارگاه های محلی و مردمی تحویل مردم مناطق نیازمند و آسیب دیده خواهد شد.

همچنین قرار است تا ۱۰ هزار بسته معیشتی نیز توسط سپاه ناحیه جوادالائمه (ع) محمدشهر در مناطق محمدشهر و ماهدشت توزیع شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.