حجت الاسلام مهدی ولایی برحق روزچهارشنبه در آیین معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردیس افزود: زیرساخت های فرهنگی نیازمند نیروی انسانی است و می تواند نرم افزار تحول فرهنگ شود که این امر در شهرستان فردیس نمود بیشتری دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به تراکم جمعیت شهرستان فردیس این جمیعت می تواند هم تهدید و هم فرصت برای این شهرستان باشد.

ولایی برحق با اشاره به گام دوم انقلاب اسلامی  افزود: این موضوع اگر جدی گرفته نشود به اهداف نظام که پیشرفت انقلاب است نمی رسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: زیرساخت جهش تولید به هم افزایی فرهنگی نیاز دارد،  طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در بخش فرهنگ و نهاد ولایت، سازمان تبلیغات اسلامی ،روحانیون،هیات های  مذهبی،موسسات قرانی تربیتی، کانون های تبلیغاتی فرهنگی و بانوان فرهیخته ظرفیت های مطلوبی هستند که جزء سیاست های کلان سازمان تبلیغات محسوب می شوند.

ولایی برحق افزود: چهارهزارهیات مذهبی، یک هزارمسجد،یک هزار و ۷۰۰ مداح،شش هزارمبلغ و مبلغه در استان البرز وجود دارد که می توان از این ظرفیت برای اجرای برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی استفاده کرد.

وی افزود: زیرساخت فرهنگی مقدمه همه تحولات است اگر نتوانیم مصرف و تولید و راندمان کار درست کنیم رونق تولید رخ نمی دهد.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام محمدبیگی رییس سابق اداره تبلیغات اسلامی فردیس تقدیر و سیدحسن حسینی به عنوان رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردیس معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.