محمد یاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت ورزش کشتی در استان به دنبال شیوع ویروس کرونا، گفت: کشتی از جمله رشته‌های پر خطر و امکان برگزاری مسابقات در این شرایط وجود ندارد.

وی با اشاره به تمرینات انفرادی کشتی گیران به ویژه ملی پوشان استان در قالب «ورزش در خانه»، گفت: تمرینات هوازی و بدنسازی زیر نظر کادر فنی انجام می‌شود ورزشکاران نیز به شکل مجازی با مربیان و کادر فنی در ارتباط هستند.

رئیس هیئت کشتی استان البرز با تأکید بر حضور نمایندگان استان البرز یعنی «رضا خدری»، «یوسف قادریان» و «حسین نوری» در رشته فرنگی، گفت: علیرضا کریمی نیز در رشته آزاد در اردوهای تیم‌های ملی حضور دارند.

یاری با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در رده‌های نوجوانان و جوانان، گفت: مسابقات این رده سنی به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده است و برگزاری آن در هاله‌ای ابهام قرار دارد.

وی در بخش دیگری به بازسازی خانه کشتی تختی پس از تعویق ۱۰ ساله، گفت: این فضا به صورت اختصاصی در اختیار کشتی استان قرار دارد و در گذشته طی تعاملاتی با فدراسیون به عنوان مرکز اردوهای تیم‌های پایه برگزار می‌شد.

رئیس هیئت کشتی استان البرز با اشاره به وضعیت مجموعه ورزشی مطهری، اضافه کرد: این سالن نیز در اختیار کشتی قرار دارد و سالن‌های دیگر طبق ماده ۸۸ در اختیار ما به شکل اجاره‌ای قرار دارد و به کشتی واگذار شده است.

یاری با اشاره به مساعدت‌های انجام شده برای اینکه استان البرز در رقابت‌های لیگ نماینده داشته باشد، گفت: احتمال دارد به دلیل شیوع ویروس کرونا تنها رقابت‌های لیگ برتر برگزار شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.