مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان‌ البرز  در حاشیه افتتاح آشپزخانه طرح مهدوی در روستای رامجین بخش چهارباغ ساوجبلاغ گفت: این نهاد دراجرای  طرح اطعام مهدوی  راه اندازی ۱۴ آشپزخانه در دست اقدام قرار داده که این آشپزخانه ها در مجموع روزانه ۹ هزار پرس غذا برای نیازمندان وساکنان حاشیه شهرهای استان طبخ می کنند.

محمد محمدی فرد گفت: طرح اطعام مهدوی  در ایام ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و امیدواریم با کمک خیرین بتوانیم اطعام نیازمندان را از مرز ۱۰ هزار پرس غذا در هر وعده بگذرانیم.

امام جمعه شهر کوهسار شهرستان ساوجبلاغ نیز گفت:  با راه اندازی آشپزخانه طرح اطعام مهدوی  در این شهرستان  روزانه ۵۰۰ نفر از نیازمندان اطعام داده می‌شوند.

حجت الاسلام مجتبی محمدی  افزود: غذاها با رعایت موازین بهداشتی در بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

وی از طرح هر مسجد یک قربانی در بخش چندار خبر داد و گفت: در بخش چندار ۳۲ مسجد وجود دارد که هرشب یک مسجد گوشت قربانی بین نیازمندان اطراف خود توزیع خواهد کرد.

امام جمعه بخش چهارباغ نیز گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان ولادت امام زمان سلام الله علیه مبنی بر کمک مومنانه و تشکیل قرارگاه های مواسات و همدلی، حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده محترم ولی فقیه در استان دستور دادند که در شهرها و شهرستانها قرارگاههای موازات و همدلی تشکیل شود.

حجت الاسلام قادر محمدی افزود: این طرح در بخش چهارباغ هم اجرایی شد و کمک‌های مادی نقدی و غیرنقدی به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا انجام گرفت.

وی گفت: مرکز نیکوکاری رامجین با حمایت خیرین و هم افزایی کمیته امداد استان البرز در سال گذشته ۳۰ باب منزل مسکونی برای نیازمندان و فقرا  احداث و  ۱۷ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کرده است و در ایام کرونا این مرکز یک هزاربسته  کالایی هر کدام به ارزش سه میلیون ریال در اختیار خانواده های نیازمند قرار داده است.

رییس کمیته امداد شهرستان ساوجبلاغ نیز گفت: الزاماتی که شیوع ویروس کرونا به وجود آورده باعث تغییراتی در روندهای اجرایی اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان شده است.

سید محسن حسینی تبار افزود: امسال برپایی ضیافت‌های بزرگ افطاری با حضور مددجویان، نیکوکاران و خیران، حذف و به جای آن غذای طبخ شده در آشپزخانه‌های متمرکز و تحت نظارت بهداشت، درب منازل مددجویان و جامعه تحت حمایت با رعایت همه جوانب و حفظ شان و عزت نفس آنها توزیع خواهد شد.

وی گفت: برای اجرای این طرح اطعام مهدوی ۳۱۳ آشپزخانه در کل کشور فعال شده است که سهم شهرستان ساوجبلاغ ۵ آشپزخانه است.

وی از مردم و خیرین  شهرستان ساوجبلاغ خواست کمک‌های نقدی خود را برای کمک رسانی به نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس کرونا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ واریز نمایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.