سپاه امام حسن مجتبی (ع)‌ استان البرز به مناسبت فرارسیدن  ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای این روز را به تمام دلاور مردان حماسه آفرین نیروهای ارتش تبریک گفت.

در متن این بیانیه آمده است : ۲۹ فروردین روز تبلور غیرت و مردانگی دلیر مردانی است که با استقامت و پایداری، نهاد عظیم ارتش را از چنگ رژیم سفاک پهلوی و مستشاران خارجی آن بیرون آورده و روح انقلاب را در پهنه آن به جریان انداخته اند و گسستی که سال ها بین ارتش و ملت ایجاد شده بود را از میان برداشته و پیوند برادری ارتش و مردم را جایگزین نمودند.

ارتشیانی که در طول هشت سال دفاع مقدس با حضور مقتدرانه خود، هر آنچه در توان داشتند برای دفع تجاوز و حفظ حریم دین و میهن به‌کار بستند و نشان دادند که نیروهای کارآمد، پرافتخار و مقتدری هستند که با توکل به خدای متعال و الهام از مکتب شهادت‌طلبانه سیدالشهدا (ع) همواره آماده دفاع از کیان نظام اسلامی هستند.

ایران بزرگ مرهون دلاورمردی‌ها و حماسه آفرینی فرزندان قدرشناسی است که با الهام از سیره حسینی، جان در کف اخلاص نهاده و نشان دادند که نیروهای کارآمد، پرافتخار و مقتدری هستند که با توکل به خدای متعال همواره آماده دفاع از کیان نظام اسلامی هستند.

سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با تبریک اعیاد شعبانیه و با تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی دفاع مقدس و شهدای گرانقدر عرصه امنیت و خدمت به ویژه شهدای ارتش قهرمان، این روز حماسی و غرور انگیز را به به تمام دلاور مردان حماسه آفرین نیروهای ارتش تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون آنان را در مسیر نورانی و خطیر مأموریت‌های فراروی از درگاه قادر متعال خواستار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.