بنابر اعلام  روز جمعه روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز  و امام جمعه کرج ، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در نشست  شورای بسیج طلاب و حوزه‌های علمیه استان البرز، افزود: بسیج طلاب می‌تواند در امر کمک‌رسانی موارد موردنیاز را تهیه و از صندوق‌های قرض‌الحسنه برای خرید وام بگیرد و خیرین اقساط آن را بپردازد.

وی با قدردانی از همراهی گروه‌های جهادی طلاب مدافع سلامت ادامه داد:  امروز در فضای استان البرز تمام افراد برای  آرمان‌های انقلاب تلاش می‌کنند تا خدمتی برسانند که نتیجه آن نیز پیشرو و نمونه بودن البرز در مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شد.

امام جمعه کرج گفت: تمام دستگاه‌ها و نهادها باید با اهتمام قرائت دایمی دعای هفتم صحیفه سجادیه که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است را تا ریشه‌کنی کامل این بیماری دنبال کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری با اشاره به فراخوان رهبر معظم انقلاب برای دستگیری از افرادی که جریان کرونا بر زندگی آن‌ها اثر منفی گذاشته  به برگزاری رزمایش مواسات اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس روایات اهل‌بیت (ع) مواسات اثرات فراوانی در جامعه دارد که اجابت دعا و نزول رحمت یکی از آنان است.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه مواسات بر دو قسم مادی و معنوی است، افزود: بر اساس روایات اهل‌بیت علیهم‌السلام مؤمن، مؤمن نیست مگر مواسات داشته باشد.

وی  با اشاره به نزدیکی به ایام مبارک ماه رمضان، بر تقویت بعد معنوی جامعه تاکید کرد و گفت: روحانیت و طلاب علاوه بر ارایه  خدمات جهادی به مردم باید وظیفه ذاتی خود که رهبری فکری و فرهنگی جامعه است را در ایام ماه مبارک رمضان فراموش نکنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.