سردار عباسعلی محمدیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: درپی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر برروی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد که ۲ قاچاقچی مواد مخدر  در حال انتقال مقادیری مواد مخدر ازاستان های شرقی کشور به سمت استان البرز هستندکه پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس قرارگرفت.

وی اضافه کرد: دراواخرشب گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدراستان البرز و شهرستان فردیس  به محور ماهدشت اعزام  و قاچاقچیان را با چهار دستگاه خودروی درحال حرکت مشاهده کردند.

سردار محمدیان گفت: خودروهای زیر نظر پلیس قرارداشت و دریک موقعیت مناسب در چند ماموریت جداگانه  توقیف  و مجموعا ۲۸ کیلو و ۵۳۵ گرم مواد مخدرتریاک و حشیش کشف و چهارنفر دستگیر شدند.متوقف و از داخلی یکی از آن ها ۹۸ کیلو و ۲۸۰ گرم تریاک کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: از مخفیگاه یکی ازقاچاقچیان درفردیس  مقداری وجه نقد، یک دستگاه کارت خوان و  یک دستگاه ترازوی دیجیتال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان نظم و امنیت را یکی از ماموریت های ویژه پلیس این استان عنوان کرد که درسال جدید با جدیت بیشتر دنبال می شود.

سال گذشته بیش از ۱۱ تن انواع مواد مخدر دراستان البرز کشف شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.