به گزارش خبرنگار مهر، محمد خسرو زاده پیش از ظهر امروز در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی سال ۹۹ شهرستان فردیس که در مصلی این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس اقدامات مختلفی در راستای مبارزه با ویروس کرونا داشته است، اظهار کرد: در اولین اقدام خود تخفیف ۳۰ درصدی عوارض صدور پروانه را که تا پایان اسفند ماه سال گذشته مهلت داشت را تا پایان خرداد ماه سال آتی تمدید کردیم این اقدام در راستای جلوگیری از تجمع شهروندان انجام شد.

وی همچنین از معافیت عوارض صنفی در فردیس خبر داد و گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر این صنوف از پرداخت عوارض تا پایان ویروس کرونا معاف شدند.

شهردار فردیس با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس نسبت به تصویب اعتبار شش میلیارد تومانی برای مبارزه با ویروس کرونا اقدام کرده است، عنوان کرد: حدوداً یک میلیارد ۴۰۰ میلیون تومان از این اعتبار هزینه شده و حدوداً ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز در سال جاری برای مقابله با این ویروس هزینه می‌شود.

خسرو زاده با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس با همکاری نیروی بسیج مردمی در راستای ضد عفونی معابر به طور روزانه اقدام می‌کند، تاکید کرد: شهر فردیس روزانه با حدوداً ۱۵۰ هزار لیتر مایع ضد عفونی کننده، ضد عفونی می‌شود.

وی در بخش دیگری با اشاره به همکاری خوب شهروندان در اجرای پویش «در خانه بمانیم»، بیان کرد: مدیریت شهری فردیس به طور روزانه فضاها و معابر شهری را ضد عفونی می‌کند و بوستان‌های فردیس به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

شهردار فردیس با بیان اینکه همکارانم در شهرداری فردیس در راستای تجهیز و راه اندازی ایستگاه‌های غربالگری از هیچ تلاشی فروگذار نبودند، اضافه کرد: خوشبختانه در این راستا شاهد خروجی مثبتی از فعالیت‌ها بودیم.

خسرو زاده همچنین از تجهیز سالن ورزشی چند منظوره فردیس به عنوان بیمارستان صحرایی، بیان کرد: این سالن ورزشی به ۲۰۰ تخت بیمارستانی و اقلام بهداشتی تجهیز شده و در نظر است به صورت نقاهتگاه بیماران مبتلا به ویروس کرونا مورد استفاده قرار گیرد.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های همه جانبه شورای اسلامی شهر فردیس برای مقابله با ویروس کرونا، گفت: امید داریم هرچه سریع‌تر شاهد از بین رفتن ویروس کرونا باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.