عباس کریمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دراین مدت  نیروگاه منتظرقائم  بسیاری از تنگناه های ناشی از تحریم ها و همچنین شیوع ویروس کرونا در ماه های پایانی سال سپری پشت سرگذاشت.

وی ادامه داد: همچنین سال گذشته  توانستیم عملیات تعمیرات اساسی و نیمه اساسی واحدهای بخار، گازی و سیکل ترکیبی لازم را به میزان ۵۶۷ روز  و برنامه تنظیمی به انجام برسانیم.

 کریمی گفت : در برنامه سال ۱۳۹۹ عزم مجموعه بر آن است تا هشت میلیون و ۷۰۰ هزار مگاوات ساعت برق تولید را داشته باشد.

 مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق شهید منتظرقائم فردیس استان البرز اظهار داشت: همچنین مجموعه آماده است تا عملیات بهسازی و تعمیر و نگهداری واحدهای بخار، گازی و سیکل ترکیبی را به موقع و براساس برنامه زمانبندی پیش بینی شده به انجام برساند.

کریمی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات کنترلی و پیشگیری از بیماری کرونا پرداخت و افزود: پس از شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۴۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده درآزمایشگاه  واحد شیمی نیروگاه منتظر قائم تولید و  بخشی از آن در اختیار تلاشگران عرصه سلامت قرار گرفت.

همچنین اقدامات لازم آموزشی با هدف پیشگیری از شیوع کرونا در واحدهای حساس نیروگاه منتظر قائم انجام شده و ضوابط بهداشتی در این مجموعه به خوبی رعایت می شود.

نیروگاه منتظر قائم شهرستان فردیس حدود سه درصد برق کشور را تامین می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.