محمد امین فرشی روز یکشنبه در مراسم قدردانی صنعتگران  از عزیزاله شهبازی  استاندار البرز به خاطر پیگیری لغو شعاع ۱۲۰ کیلومتری و رونمایی از تمبر این اتفاق افزود: بر اساس پیگیری های استاندار، شهرک امید البرز به  عنوان شهرک دوم اشتهارد به شهرک سرمایه گذاری خارجی مشترک بین البرز و چنین تبدیل می شود.

وی اضافه کرد: همچنین یکی دیگر از برنامه های پیش روی با هدف توسعه تولید و اشتغال در این استان ، تبدیل فاز دوم شهرک صنعتی اشتهارد به منطقه ویژه اقتصادی است که در حال پیگیری است.

فرشی  تبدیل شهرک صنعتی کوثربه منطقه فناوری های برتر کشور را از دیگر برنامه های پیش روی که به صورت جدی در حال پیگیری و به زودی عملیاتی می شود عنوان و گفت:  شعاع ۱۲۰ کیلومتری یکی از مهم ترین موانع پیش پای صنعتگران در این استان بود، که به همت مسوولان استانی و در راس  آنها استاندار این معضل حل و امروز شهرک های صنعتی از معافیت های مالیاتی بهره مند می شود.

وی با بیان اینکه فضا برای سرمایه گذاری در استان فراهم شده خاطر نشان کرد: در حوزه زیر ساختای مشکلات زیادی در شهرک های صنعتی داریم، اما با این وجود تمام تلاش مان بر این است تا این مشکلات با هدف هموار کردن راه برای تولید و توسعه استان برداشته شود.

فرشی گفت: با وجود بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان، می توان زمینه های سرمایه گذاری در بخش داخلی و خارجی را در البرز بیشتر ایجاد کرد.

شعاع ۱۲۰ کیلومتری و معافیت های مالیاتی  یکی از مهم ترین مشکلاتی بود که صنعتگران مستقر در شهرک های صنعتی البرز با آن مواجه شده بودند.

در روزهای ابتدایی سال جاری و به همت تلاش مسوولان استانی و همت دولت تدبیر و امید این مانع از سر راه تولیدکنندگان و صنعتگران البرزی برداشته شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.