رامین فرج روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت:  در پی بارش های قابل توجه روزهای اخیر که در مسیرهای کوهستانی جاده کرج - چالوس و طالقان به صورت برف اتفاق افتاد،  تاسیسات شبکه های توزیع برق دچار خسارت شد.

 درمحدوده جاده کرج - چالوس مسیر روستای آزادبر ۲ اصله پایه برق فشار متوسط در تاریخ ۲۲ فروردین به علت طغیان آب رودخانه سقوط کرد که  باعث قطعی برق قسمتی از فیدر نساء شد.

وی تصریح کرد: با تلاش تیم های فنی شرکت توزیع برق استان البرز روشنایی برق ساکنان محدوده جاده کرج - چالوس دوباره تامین شد.

فرج گفت : بیشترین مشکلات بارش های اخیر در محدوده طالقان حادث شد که به علت بارش برف سنگین ، رانش زمین و طغیان رودخانه های محلی تعداد ۱۸ اصله پایه برق فشار متوسط در مسیرهای مختلف دچار شکستگی و منجر به قطعی برق در  مناطقی از این شهرستان  از جمله روستاهای ناریان و خچیره شد.

 پس از باز شدن مسیر جاده های این روستاها ۲ دستگاه ژنراتور ( ۱۰۰ و ۱۲۵ کا و آ ) در منطقه نصب شد و به موازات آن عملیات تعویض پایه های شکسته آغاز شد.روستای خچیره نیز پس از باز شدن مسیر که به علت رانش کوه مسدود شده بود در تاریخ ۲۳ فروردین با تعویض ۲ اصله پایه شکسته برقدار شد و اکنون مشکل قطعی برق تمام مناطق آسیب دیده از بارندگی ها در استان البرز  برطرف شده است.

طی روزهای ۱۹ تا ۲۳ فروردین ماه حدود ۵۰ میلی متر بارندگی در استان البرز ثبت شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.