پیمان بضاعتی پور روز یکشنبه به ایرنا گفت : این مجموعه زیبا در فروردین و اردیبهشت سال های گذشته پذیرای صدها گردشگر از گوشه و کنار کشور و البرز بود که امسال به دلیل بیماری کرونا مناظر آن از طریق فضای مجازی به نمایش گذاشته می شود.

وی بیان داشت : در مجموع ۳۰۰ هزار پیاز لاله در باغ گل‌های بوستان شهید چمران کرج کاشته شده که تاکنون ۷۰ درصد آنها به گل نشسته اند.شکوفا شدن گل های لاله که در ۱۶ واریته رنگی در نقاط مختلف باغ کاشته شده اند، زیبایی و طراوت خاصی به این مجموعه داده است.

رییس سازمان سیما ، منظر و زیبا سازی شهرداری کرج  ادامه داد: منتظریم ظرف چند روز آینده، مابقی لاله‌های کاشته شده هم شکوفا شود تا بتوانیم تور بازدید مجازی از این باغ را برگزار کنیم.

بضاعتی پور گفت: لینک بازدید مجازی از باغ لاله‌های کرج به زودی در شبکه های اجتماعی فعال استان قرار داده می شود تا البرزنشینان بتوانند در زمانی که در منزل به سر می برند و مشغول استراحت هستند، با کلیک بر روی آن به صورت مجازی وارد باغ گل‌ها شده و از زیبایی آن لذت ببرند. 

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: سال گذشته در کنار ۲۰۰ هزار لاله کاشته شده در این باغ از گونه های دیگری از گل‌ها همچون شب بو و بنفشه نیز استفاده شده بود ولی امسال با توجه به افزایش ۱۰۰ هزار تایی پیاز لاله ها  نیازی به کاشت سایر گونه ها احساس نشد.

بضاعتی پور توضیح داد: با توجه به شیوع  ویروس کرونا و ضرورت کاهش حضور مردم در مکان های عمومی، به نظر نمی رسد تا پایان عمر گل  این لاله ها درهای باغ گل‌های کرج به روی علاقه مندان باز شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.